Buzluktan yeni çıkmış ev mantısı direkt ocağa konur mu, erimesi lazım mı?

marketten aldım her zaman buzluktan çıktığı gibi kaynar suya atıyorum
mantı pişince dağılıyor içi açılıyo buzlu attım diye mi öyle oluyo yoksa suyu mu az geliyor anlamadım
Buzluktan yeni çıkmış ev mantısı direkt ocağa konur mu, erimesi lazım mı?
Cevapla