
Yemeyenler sevmiyor mu demek oluyor?
Buyrunuz üzerine konuşalım.

Yerdim sanırım ya sonuçta sevdiğim insanın dudakları değmiş o yemeğe.
Yine de iğrençliğe kaçacak derecede yediği geri şeyi yemek istemem tabi bunun da bir sınırı olmalı. Kaldı ki belki kınayanlar olacak ama kedimin ağzından dahi tiksinmiyorum kendi yediğim bir şeye zorla ağzını sürdüğünde yemeye devam ediyorum çünkü tiksinemiyorum kedimden sevdiğim için. başkasının kedisi olsa tiksinirim mesela ama ben anlam yüklüyorum kendi kedime o benim için değerli ve tiksinmiyorum. Sevgilim veya eşim de aynı mantı olur benim için
Bal gibide yerim.. her turlu fantezi dunyasina aciksiniz madem (kadin -erkek farketmeksizin) -(soru sorani tenzih ederim) sayin arkadaslar bundan mi igreniyosunuz, o zaman emerim gomerim, yalarim , yutarim hikayelerinden vazgecin.. ha kaldi ki sundan da vazgecin bakimli /bakimsizi da aramayin kokmayanini/kokmusunuda aramayin. Altiustu yemek mis... Nolmus yani.. (Samkim azcik sert oldu yorum ama olsun silmicem banane, banane)
Yediği tabaktan da yerim , su içtiği bardaktan da içerim ama garip olan şu var ; Bazısı yemem der iğrenir ama sevgilisiyle öpüşürken ağızda sıvı değişimi (tükürük) olduğunda ya da sevgilisinin bir taraflarını yaladıklarında iğrenmezler. Bu da işin trajikomik sorgulanacak tarafı.
Merhaba 🖐 evet Sevdiğim insanın elinden sen yerim kaşığından böyle düşünsek ikimiz bir yaratılmış gibi sonuçta bir ömür boyu berabersiniz artık tiksinmek olmamalı bence
Cevap
80Cevap
Ölecek değilim ya gadası yerim.
Fantezi olarak belki. Ama normal zamanda tercih etmem diye düşünüyorum. Evli olmadığım için şimdi ne desem yalan olur.
Dilimi ve agzimi ona emanet etmişim onun emrine amade olmuş sen diyosunki yemeğini yermisin bunlar nasıl sorular
Yarımını yerim ağzından çıkardığını yemem soru biraz yanlış anlaşılmaya müsait olmuş
Bedenlerimizi paylaşıyoruz yediklerimizi neden paylaşmayalım.
Kimseninkini yiyemedim bugüne kadar ama eşiminkini yerim çok da hoşuma gider 😀
Oldu her haltı ye, ağzından yemek yeme.
Eşimi bile yerim valla 😀
Yani öpüşebiliyorsan yemektede tiksinmemelisin diyorum.
Hadi sevgili neyse karrımın yemeğini yemeyeceksem neden evlendik 😃
Ay evet tabiki seve seve bir ömür onun ağızını somurabilirim yani oradaki yemekleri ayyy😍
Belki tiksinip yiyemeyen insanlar vardır illa ki ama ben sorun etmeden rahatlıkla yiyebilirim….
Çok tercih ettiğim bişey değil aslında ama yapmadığım şey de değil. 😅
Eğer sevgilim veya eşim ise tiksineceğim sanmıyorum
Sevgilimin yemek çünkü sevgili ile o derece samimi olmam ama eşim olunca yarım kalanı yerim
Yemek veya yememek sevmiyor veya seviyor anlamına gelmez ama her insan yemez
Ne alaka bu öpüşme ile beyefendi
Tabiki de yerim. Öpüşürken tiksinmiyoruz onun ağzından bişey yerken tiksinmek hem saçmalık hemde ona kabalık olur.
Yaaaniii, biraz düşündürücü bir soru, sanırım aynı tabaktan yenebilir gerisini düşünmem lazım...☺pek sanmıyorum bunun sevgiyle de ilgisi yok gibi...
yerim tabi, hatta üstünde yumurta kırıp sevgilimi de komple yiyebilirim
Ben sevgilimi komple yerim fjjffj
Kopyacı fjfldjfk
😜😜
ben sevgilimin yarim kalmis dondurmaydi cikolataydi yerim nolacak sanki agzinda pis bsymi olacak
Tanıdığım bir kadın eşinin bardağından su içmiyordu. Bahanesi ise : bardak bıyık kokuyor
bi kere sınıfça aynı sodayı içmiştik kemxpamxhsm (ilk ben içtim🥳)
Yenir neden yenmesin sonuçta sevgilinle /eşinle öpüşüyorsun +18 hayatın var onda iğrenmiyorken yemeğini yemek neden iğrençlik olsun ki?
merhaba kalacak yerim yok acaba sende kalabilir miyim kim beni evine misafir eder yatılı iş bulana kadar Şu an yemek param dahi kalmadı
yerim ya yemem diyen insan neye göre hayır diyor anlamıyorum
Öpüşürken tiksinmediğim ağızdan yemekte niye tiksineyim
Söyleyeceklerim biraz argo olabilir ama, anasının şu içtiği bardaktan su içmeyen adamlar sevgilisinin götünü yalıyor. Yemek yemek ne kelime
Normal ilişkilerinde de başkasının bardağından, şişesinden bişey içmeyenler özellikle rahatsız olanlar bunu ilişkilerinde de yaşıyor gözlemlediğim kadarıyla. İlişkisinde tercih eden arkadaşından rahatsız olana pek rastlamadım.
Her türlü fanteziyi yaparken bişe olmuyor da buna gelince mi sorun yapıyorsunuz
Tabi ki yerim. Bunun sevgiyle alakası yok kişinin bünyesiyle alakalı
Yerim ne ollaçak aynı yatagı aynı hayatı paylaşaçağım kişinin elinide öperim lokmasında aşırırım
Yerim ama sevgilimin ağzından değil eşimin ağzından yerim
Elinden olsun ye bogazın dan alma istersen🤭🤭🤪
Sanırım bu benim hoşuma gidiyor isterse özellikle yaparım bunu. :)
Dudaktan öpüşme ye öpüşürken yarım kalan yemeği mi yiyemiyorlar... Çok saçma
nasıl bir yemek olduğuna bağlı ama iğreniceğim insanla sevgili olmam o yüzden yerim yemem diyenlerde niye iğrendikleri kişilerle sevgili oluyorlar kendilerinden bu kadarmı nefret ediyorlar.
Normalde yemem tabiki, bu sevmediğim bir şey ayrıca birinin beni eliyle beslemeye çalışmasından da nefret ederim ama bunun o kişiye duyduğum sevgiyle bir alakası yok.
Dondurmasını yerim kalan yemeğinide o da yer opusuyoruz sürekli tiksinmem ama sadece eşimden
Yerim ne olacak ucunda ölüm yok nasıl olsa
direkt sevgilimi yerim
Tiksinmem yerim tabi ki o benim esim diger yarım evli gibi konustum 😂
Hayır bence bu insanın yapısıyla alakalı yere düşen şeyleri alıp tiksinmeden yiyenler de var tercih meselesi
Olur olur yeriz yeriz.
Ne kadar sevdiğime bağlı
Iyak asla yiyemem gibi geliyo 🤢
Tabiki yerim sevdiğim adamdan mı tiksincem
Yani abartmamak sarti ile olabilir.
Elinden yesek olmuyor mu
Aynı ağzı öpüyoruz zaten yemek neden yemeyelim
bence yenilir. Sonuçta o kişiyle öpüşüyorsun yani bundan mı iğreneceksin?
kişisine göre değişir bu durum duyduğun hisse yakınlığa bağlı olduğunu düşünüyorum
Ağzından çıkarıp vermedikçe yerim
Tabağından yer, bardağından içerim, iğrenmem yani.
Yemem , bunun sevgiyle bir alakası yok bence.
o statüye geldiyse yerim
Sevdiğim kadından kolay kolay iğrenmem ağzından su bile içerim
Tabikide evet hatta mümkünse ağzından yemeyi tercih ederim 😊
Tabikide yerim ayrıca yemeyenlerede saygı duymak gerek sonuçta bu bir tercih meselesi bence.
Dondurmasını yemem sakızını da çiğnemem ama geri kalanı yerim
Her yerini öpüyorsam, yerim.
Eşim sadist olsa ben şeytan olurum eşime kurbanee
Çöpe gideçeğine olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?