Günaydın dostlar! Sizin pazartesi sendromuyla başa çıktığınız kahve renginiz hangisi🥴?

Güü naayy dııın! 🤓
Herkes uyandıysa kahveler demlensiinn!
Valla ben kahvemi içmeden ayılamam diyenlerdenim, sabah sabah kahvaltı etmeyi hiiç sevmem. Kahve rengim de F2. ☕
Günaydın dostlar! Sizin pazartesi sendromuyla başa çıktığınız kahve renginiz hangisi🥴?
Sizin sabah rutininiz nasıl oluyor, kahvenizi nasıl alırsınız? 🤪👇
Herkeşe güzel haftalaaar!! 💜
Günaydın dostlar! Sizin pazartesi sendromuyla başa çıktığınız kahve renginiz hangisi🥴?
Cevapla