Güü naayy dııın! 🤓 Herkes uyandıysa kahveler demlensiinn! Valla ben kahvemi içmeden ayılamam diyenlerdenim, sabah sabah kahvaltı etmeyi hiiç sevmem. Kahve rengim de F2. ☕Sizin sabah rutininiz nasıl oluyor, kahvenizi nasıl alırsınız? 🤪👇 Herkeşe güzel haftalaaar!! 💜
Günaydın dostlar! Sizin pazartesi sendromuyla başa çıktığınız kahve renginiz hangisi🥴?
d2 c3 e4 f5 bana hepsi aynı gibi geldi bol süt az kahve severim. kahve bana dokunuyor. latteciyim yani.. ama kahvaltı etmemiş bir ben , bambaşka bir karakter demektir. yürüyen öfke.. açken ben ben değilim. o yüzden kalkar kalkmaz yarım simit bile olsa yerim . ve bir çay mutlaka içerim. sonra yine her zamanki benim.
Her zaman ki pazartesi işte sıkıcı bir gün yoğun bir tempo ve bitmeyen yorgunluk hissi 😒 ben hafta içi günlerinin hiç birini sevmiyorum, hafta sonlarının da bir kısmını sevmiyorum.
Şu şehirden kopuk Karadeniz'in yeşilinde mavisinde kaybolsam keşke, ne güzel oralar dimi.
Kahvesiz olmaz ama benim ki genelde açık olur latte maciato falan ya da hakiki türk kahvesi bol köpüklü sabahtan sitede gece balkonda içmekten keyif alıyorum
Benim pazartesi sendromu falan gibi sıkıntılarım nedense yok ama eğer uykumu alamadıysam F6 anca beni ayıltır ama normal şartlar altında her zaman içtiğim kahve D4 sanırım 😄