
Zeytinyağlı soğuk yemekleri yemeyi sever misiniz?

Selam,
Zeytinyağlı yemekleri severim. Özellikle yaz aylarında vazgeçilmez kurtarıcım oluyor.

Buda yaptığım ratatuy yemeği bizim kültürümüzde bildiğimiz etsiz türlü fransızlar etsiz olduğu için fakir yemeği diyorlarmış. Yemek adını burdan alıyor. İster sıcak istersen soğutarak afiyetle ye üstelik bu sıcak havalar için yapması oldukça pratik afiyet olsun.😅
Aynen biliyom bu yemeği :D
Çok severim sık sık da yaparım
Cevap
10Cevap
Hayır ne yemeği olursa olsun ben sıcak yerim. Soguk yemek yiyemiyorum.
Bizde akşam yemek sofrasında kesin en az 1 çeşit olur. Olmadan masaya oturduğumu hatırlamam.
Sevilmez mi hiç? Zeytinyagli yaprak sarmasi, taze fasulye, barbunya👌
En sevdiğim şey bu görseldeki yemek olabilir şu hayatta
Zeytinyağı sevmiyorum kısaca.
Evet Alkol alirken guzel oluyor kardeşim😅
Hmm abi sana kötü haberim var 🙄 biri ile arkadaşlığın bitebilir bilgin olsun.
Alkol kırmızı çizgi abi. Gram sevmez.
Oha ya nasil guzel gorunuyor canim cekti. Zeytin yagi kalp ben severim.
Sadece meze olarak severim.
Artık yediğim tat vermiyor
Sevmem.
Of hemde nasıl
severim tabi
Severim
zeytinyağı hep güzel
Bayılırım
En sevdigim
Severim
Severim
Bayılırım
Bende pek sevmem
Seviyorum💞💞
Kesinlikleeee
Seviyorum.
evet dolma güzel oluyo
çok severim
Bazılarını severim.
Enginar bayılırım
Yemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar