
Halk arasında "yemek terörü" dediğimiz tuhaf ikilileriniz var mı?

Sulu patates yemeğini pilav üstü yerken patatesleri ezer üzerine yoğurt döker üzerine pul biber döker yerim bayılırım. Ayrıca görselde ne var ki kuskus makarnası üzerine katcap normal değil mi 😂😂😂
Ayrıca ben herşeyin üzerine yoğurt dökerim bayılıyorum bazen corbayı bile öyle yerim yoğurt bulamayınca ayran karıştıra bilirim hahhahahaha ben tuhaf yönlerim var.
Pirinç pilavını salata ile karıştırırım bol limonlu salatayla olunca daha ayrı haz duyarım.
Dün ilk kez birşey denedim oda fena değildi yeşil çekirdeksiz üzümü tuza bandırdım hoş oldu erik gibi tat verdi 😂😂😂😂😂
Ekmek arası sarma, dolma, makarna olayına çok tepkililer
Salatalığı ketcapla yemeye bayılırım.
Cevap
8Cevap
Tuzlu krakeri Nutella ya batirip yiyorum, bilmiyorum ama bu tuhaf degil sanirim, yoksa yaniliyormuyum? 😅
Aslında tuhaf sayılmaz bence 😁
Evet, bende öyle düşünmüştüm 😁
Ve tuzlu Chipsi Ketchup'a batirip yiyorum cok güzel oluyor tavsiye ederim 👌
Surme peynirin uzerine bal surup yiyorum babam deliriyo ama cidden guzel oluyo
Makarnayi ketcaplayip yerim
Bulgur pilavini yogurtlayip yerim
Vallamı ya sjkskk💩
Hiç deneyemem valla ksskkk
Simit ile çikolata güzel oluyor nxnxn
Doğru bence tuhaf değil ajdiejdej
Cipsi Yoğurda Batırıp Yerim. Tuhaf Gibi Görünmüyor Ama Genelde İnsanlar Duyduklarında “Midesiz” Diyorlar.
Şerbetli tatlının yanında içmeye ayran olmazsa yemem.
Bu tuhaf değil, şeker dengesini sağlamak için sıkça yapılır. Yani bu şekilde baş dönmenizi engelliyorsunuz.
Aynen ben de bayılıyorum kesinlikle tuhaf değil. Ayrıca çok da lezzetli
Afiyet olsun. Ismarlarsın bir ara yeriz.
Allah Allah genellikle kime desem garip geliyor şaşkın şaşkın bakıyorlar.
Şerbetli tatlının yanında şekerli çay ya da kola içiyor olabilirler de ondan :)
Ben pilav ustune salata koyar yetim bazende pirincpilavina yoğurt döker yerim
Normal aslında
Pilava ketçap koyarım bazen.. Bir çok yemeğin üstüne yoğurt döküp yerim..
Sadece 1 kez lahmacunun arasına et döner koyup yemiştim iddia için..
Şerbetli tatlının yanında ayran severim.
Ben dde
Çak ✋
✋
Tatlının üstüne tuzlu yemeyi seviyorum
Of evet ben de tatlının üstüne illa tuzlu yerim
Herhangi bir tatlı farketmez yanında ayran içerim ağızdaki ani tat değişimi huzur veriyor.. 😋
Reçele pul biber dökerim sppslxllx
Yok artık aifjedjej
Ahahbx valla baya güzel he
Denicem aifjsdjei
Yoğurt & çarliston biber 2lisi 😏
Sütlaçla turşu yiyorum.
Meyveleri tuzlayarak yerim.
Şekerli makarna yapıyorum tuhaf mı
Terayağın üstüne nutella sürüyorum agahahhdh
Ketcabi makarnaya sıkarımda, pilava sıkılmaz
Off şu yemeği her türlü gömerim hiç acımam 😅
Baliga corbaya limon sıktırmam askom
Ekmek arası kaşar nutella çok güzel gidiyor
Yumurta pişirirken su eklerim
Tatlı bisküvi ayran
Tabiki var
yok galiba
tavuk pilav sıradan
Oo olmaz mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?