Sonsuza kadar tek yemek hakkınız olsa hangi yemeği seçerdiniz?


İftar sofrasında tek çeşit yemek hakkım olsa kesinlikle etli kuru fasulye derdim. Yanında ekmek olmadan bile doyurucu, protein dolu ve tam bir klasik. Çocukluktan beri annemin yaptığı fasulyenin kokusu burnumda tütüyor. Hele uzun bir orucun ardından ilk kaşığı aldığımda içimi ısıtan o lezzet… Hem nostalji hem lezzet, daha ne olsun? Yanına bir bardak soğuk ayran da şahane gider
Cevap
14Cevap
Bizim mantıyı koymuşsun gadası. Bunun Kayseri usulü olursa bir ömür yenir.
Içli köfteyi kaptimm
Döner tabağı, bu görselde turşu yok ama. Zengin bi tabak
Sarma ve tavuk tantuni arasında kaldım.
Tavuk tantuni.
Makarna öğrenciler bununla okul bitiriuo bende hayat bitiririm.
Mantıyı bende çok severim ama beyti kebabı daha çok severim. O yüzden beyti diyorum.
Sağlıklı bisey bulur onu seçerdim herhalde... simdi aklıma gelmedi 1 hakkım olmadığı için hangisi en Sağlıklı bilmiyorum...
Merhaba
Fırında soslu kızarmış tavuk
Gerçekten hiçbir yemeği yiyemezdim sonsuza kadar.
KFC ve patates kızartması 😍
Lahmacunu hayatımın sonuna kadar yerim 😄
Patlıcan yemekleri <3
Sonsuza kadar tek bir çeşit ise 🤫👊
Taco taco taco 🥰🌮
Etliekmek ama limonlu
Lahmacun tabii ki de, bu da soru mu..
Yaprak sarması
kuşbaşı et
Lahmacun
Sarmahh
menemen
İçli köfte
Mantı diyim bari
fakirler iskender yemediniz galiba hiç :D
Mantı
Mantı. Yarın yapıyım bari. 🤗
Mantı sarma
Makarna
Sanırım sarma
Lahmacun
Adana
Patates kızartması
Mantı.
Yağlama
Makarna çeşit çok
Tabiki mantıı
Menemen
hamburger
mantı
tabiki pizza
Taze fasulye.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?