Kafede tüketilen tatlı porsiyonları hakkında düşünceniz nedir?

Bazen inanılmaz şekilde lokma kadar tatlı ekleyip fiyatta zalimce olabiliyorlar. :) sırf fotoğtaf çekmek için alanlar da var bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz? :)
Kafede tüketilen tatlı porsiyonları hakkında düşünceniz nedir?
Kafede tüketilen tatlı porsiyonları hakkında düşünceniz nedir?
Cevapla