
Kimileri de asla soğuk su içmez..
Peki ya siz?
#Pullman

Bu konuda çok şanssız biriyim ben sanırım ya. Yaz kış fark etmeksizin ılık su içmek zorundayım çünkü soğuk 1 yudum bile bir şey içsem aynı akşam bademciklerim şişiyor. İstesem de soğuk su içemiyorum anlayacağınız ama sanırım daha faydalıymış vücut için ılık su içmek. En azından öyle avutuyorum ben de kendimi.😂
"Dâvûd Peygamber şöyle dua ederdi: Allah"ım, senden seni sevmeyi, seni seven kişiyi sevmeyi, senin sevgine ulaştıran ameli isterim. Allah"ım, senin sevgini bana kendimden, ailemden ve soğuk sudan daha sevimli eyle."Amin. Soğuk suyu severim...
Su içmek aklıma gelmez. Çok nadir susarım. Susadığım zamanda farketmez soğuk olması. Çok sıcaklarda soğuk su ararım. O da susarsam.
Olmaz.. İşte bu iyi birşey değil..
Suya ihtiyacın bile olmasa bol bol içmelisin, hem de minimum 3 -4 litre :)
Ben 3 bardak içeyimde 3/4 litre şurda dursun 😂
Teşekkür ederim 💮☺️
Rica ederim Ne demek 🌸😊
Cevap
14Cevap
Çok soğuk olmamasına dikkat ederim gadası
Sanırım bünyem hassas, tamamen soğuk değil ama orta kararı severim ben.
Buz gibi suyu sevmem.. Biraz soğuk biraz normal suyu karıştırıyoruz, sonra hoop fondip yapıyoruz :D Keyifli günler..
Her ay mutlaka bademciklerim şişer birde soğuk içersem ne olur bilmem
Ne çok soğuk ne de çok ılık olmalı. İkisinin ortasını severim.
Fakat hava çok sıcak olduğunda soğuk suyu tercih ediyorum ama.
Ne soğuk ne de sıcak...
Ortanın bir tık üstü...
Karışık içiyorum yarısı sıcak yarısı soğuk tam iyi oluyor
Ilık değil ama çok soğuk da değil. Az soğuk içerim 😅
Genelde ılık su icerim ama bu yaz gunlerinde bazen soguk su ictigimde oluyor.
Hastalıktan geberiyo da olsam bu sıcakta buz gibi sudan vazgeçmem
Soğuk su hatta bazen buzlu.
Soğuk hatta buzlu olsun benim olsun.
Soguk degil serin diyelim
Yazın soğuk kışın ılık...
Cok soguk icmem norrmal hep
Soğuk içerim ama kışın ılık içerim.
Yazın soğuk kışın ılık
Yazda soğuk kışta ılık
Bademciklerim şişer soğuk içemem
Soğuk su, başka türlü su içemiyorum 😶
Soğuk içiyorum. Yazın asla sıcak veya ılık içemem.
Kış aylarında bile soğuk içerim
yaz kış soğuk içerim..
Soğuksuyu içemiyorum ılık gayet iyi
Orta
yani ılık
@Banlandırıldık doğru
Yaz kış soğuk içerim
soğuk
Soğuk
Soğuk içerim
Soğuk
Soğuk içerim
Soğuk
Karışık içeriz
soguk su delisiyim
Soguk
Soğuk olmalı
soguk
Ilık
SOĞUK
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?