Biliyosunuz yabancılar hamburgerin yanında milkshake içiyor. Düşüncesi bile midemi bulandırıyor. Benim için içecek ve yemek kombinasyonu çok önemli. Kahvaltıda çay içerim. Kahveyi sadece tatlılarla tüketebilirim. Yemeklerin yanında yemeğin çeşidine bağlı olarak kola, ayran ya da gazoz gibi şeyler içerim. Siz neler düşünüyorsunuz?
Yemek ve içecek kombinasyonu sizin için önemli mi, hamburgerin yanında milkshake içer misiniz?
Valla içerim ben öyle tuzlu şeylerle tatlı seyleri tüketmeyi severim makarnanın üzerine mayonez ketçap atıp yemıslıgım pılavla yoğurt yemıslıgım vardır yani anıma bağlı 😂😂