Tez savunmasında hocaya atıştırmalık götürmeli miyim?

Şimdi normalde biliyorsunuzdur yüksek lisans/doktora tez savunmaları altın günü gibi olmuş sarmalar börekler... Pandemi sebebiyle bizim okulumuz yarı online (sadece ben ve hocam okuldan katılacağız, diğer jüri üyeleri online katılacak) savunma alıyor. Haftaya savunmaya gireceğim ama sadece 1 hoca için yemek götürmeli miyim bilemiyorum. Yemek değil de kuru pasta vs işte. Bazıları hocaları yemeğe de çıkarıyormuş ama biz 2 kişi napcaz yemekte gerilirim iyice :D ne yapayım sizce, bu süreçten geçmiş birileri var mı? Hem tek bir hoca için atıştırmalık götürmek saçma geliyor hem de covid dolayısıyla belki bişi yemek istemez dışarıda.
Tez savunmasında hocaya atıştırmalık götürmeli miyim?
Cevapla