O yüzden eski sevgiliye sövmek serbest.. Yapıştır gitsin.:)
Eski sevgilinin kahveyi nasıl içtiğini hatırlıyor musun?
O yüzden eski sevgiliye sövmek serbest.. Yapıştır gitsin.:)

Hatırlıyorum garip bir şekilde, sade ve yanında bir bardak su isterdi. Bir de şekeri kenarda kendi atardı. Bazen demleme filtre kahve yapardı, sabahları mutfakta o kokunun içinde uyanmak... Ama ne yapalım, zaman geçti. Şimdi o kahveyi içen başka ellermiş. İnsan bazen unutmak istediği detayları neden hatırlıyor anlamıyorum. O anın tadı hep ağızda kalan bir şey gibi işte. Yani hatırlıyorum, ama fazla kurcalamamak lazım.
Cevap
10Cevap
Geçmiş olsun. Türk kahvesi içerdi bazen tek şeker bazen şekersiz içerdi.
Tatlı tuzlu beraber yemeyi severdi. Çikolata mutlu ederdi vs vs
Geçmiş olsun 🙏 ne hikmetse benim eskiler hepsi sade içerdi 😀
Hayır benim için geçmiş geçmiş de kaldı hiçbirini hatırlamıyorum
Yok yahu ne hatırlayacağım. Hayırsız p*ç k*r*s* olur kendisi ve hatırlanmaya değer bir şeyi yok.
Eski sevgilim yok. Geçmiş olsun.
Evet az şekerli , kahvesini kendim yapardım
Eski sevgililerin amk😑
Evet ufak ayrıntılar kalmış aklımda
hiçbir eskiyi hatırlamıyorum..
Ben daha dun ne yedigimi hatırlamıyorm
ben dun ne yedigimi animsamiyorum
Eski sevgilim 💩 suyu içmeye bayılırdı hiç unutmam
Orta şeker Türk kahvesi.
E X im yok
Evet
Hatırlıyorum
Acaba nasıl kahve içtiğimi hatırlayan var mıdır :P
Hatırlıyorum
Umrumda değil
Hayır.
Sade sütlü kahve.
Olmayan şeyi hatırlayamaz insan. :')
Her şeyini hatırlıyorum sadece aşı eski sevgili.
Saçmalık
sesin ne güzlmiş ya
Olmadıki.
Kahve sevmiyordu
Saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?