Yeme & İçme Gün içerisinde en çok hangi içeceği/içecekleri tüketiyorsunuz? Düşünürbiri Takip Et Master Yaş: 27 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 31 Yapay Zekaya Sor Merhabalar, :) Gün içerisinde sürekli içecek tüketiriz. Kola, maden suyu, çay, kahve, bitki çayı...Gün içerisinde en çok hangi içeceği tüketiyorsunuz? #Düşünürbiri Gün içerisinde en çok hangi içeceği/içecekleri tüketiyorsunuz? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
unncsryy Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kahve süt meyve suyu 😋diğer içecekleri tüketmiyorum☺️ 1 3 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl Meyve suyuda taze sıkılmışsa efsane. 😊 Yorumla unncsryy +1 yıl Evet 😋kola vs icmiyorum faydalı şeyler devam güzel bir fizik için 💃😂 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl 😄 Bende yoğun kahve sever biriyim. Yorumla
LacivertGandalf Takip Et Master Yaş: 109 , eic 96% +1 yıl Asit içmiyorum. Tabi ki cevabım ÇAY 2 5 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl Çay içmek güzeldir. :D Yorumla LacivertGandalf +1 yıl Evvet😄 Yorumla LacivertGandalf +1 yıl Sen olmasan eig yerlerde olacak 😁 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl Estağfirullah 😄 Yorumla LacivertGandalf +1 yıl Ne demek😄 Yorumla
Bikız99 Takip Et FenomenMaster Yaş: 26 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sanırım süt olabilir😅Suyla başabaş bile içiyor olabilirim o derece😂 1 0 Yorumla
KimimBenBurasıNeresi Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Bi kezzap içiyorum varyaaa üff🤤❗Evde denemeyiniz tehlikeli ve yasaktır❗ 2 16 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl Sana geçende dedim mide yanmasına yol açıyor. Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl Yahu benim miğdem taş gibi miğde yanmıyor alıştım artıkın😋 Yorumla vampirkayla +1 yıl O nedir Yorumla Düşünürbiri +1 yıl @vampirkayla Bu kız psikopat boş ver sen bunu. :D Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @vampirkayla Asit asit sakın içmeye çalışmayın ha😄 İroni yapıyorem😁 Yorumla vampirkayla +1 yıl Tamam 🙂 Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @dusunurbiri https://youtu.be/oiqg8SwvNqU Yorumla Düşünürbiri +1 yıl Jdjedjjeej Yorumla vampirkayla +1 yıl Bu neydi giz Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @vampirkayla Bana psikopat dedi duymadın mıığğ😿 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl @kimimbenburasineresi :D Evet. Yorumla vampirkayla +1 yıl Duydumm ben de var birazcik 🤣 Yorumla Düşünürbiri +1 yıl @vampirkayla bir psikopatta buradan.. :D Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl Sitedekiler beni deli ve psikopat belledi çoh hüzünlüyem çoohh😿 Yorumla vampirkayla +1 yıl Deli olmadan veli olunmazmis bosver onlari 😁 Yorumla KimimBenBurasıNeresi +1 yıl @vampirkayla Ahh eyvallah güzel tesellii🥺 Yorumla
tmm-jülide-olsun Takip Et Xper 5 Yaş: 28 , eic 92% +1 yıl Su: En çok su içiyorum. Sonrasında limonata/portakal suyu/nar suyu/karadut suyu 2 0 Yorumla
Erzincan24-24 Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 85% +1 yıl Ayran ve sudan baska bisey icmem ben.Gunluk 2 bucuk litre suyum bana yetiyor 🤭 1 0 Yorumla
madness06 Takip Et Xper 7 Yaş: 47 , eic 98% +1 yıl Kahve hocam kahve çok severim kendilerini 3 0 Yorumla
Gamzesumeyra Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 433 cevap paylaştı. Su hele ki bu sıcakta.. 1 0 Yorumla
Meddiii Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 98% +1 yıl Tabiki 50 derece sicakliginda çay😅 1 1 Yorumla Redsquare48 +1 yıl Asla vazgeçilmezimdir çay... Yorumla
hafifrüzgarG Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı. Ben kahve 😊 3 0 Yorumla
_ΛqresiF_ Takip Et Master Yaş: 31 , eic 34% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Su tüketiyorum. 2 0 Yorumla
En İyi Cevaplar