Yeme & İçme Çay seviyor musunuz, ne sıklıkla çay içiyorsunuz? Ramathan Takip Et FenomenXper 7 Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Selâm, Ben çay içmeyi çok seviyorum. Hemen hemen her gün içerim. Bazen tek başıma 1 demlik bile içiyorum. 🙄Çay seviyor musunuz, ne sıklıkla çay içiyorsunuz? Çay seviyor musunuz, ne sıklıkla çay içiyorsunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Emmigelburaa Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 90% +1 yıl Sabah ve akşam yemeği sindirmek için birebir 😂😇 1 0 Yorumla
ÜNSALCEM Takip Et Yoda Yaş: 63 , eic 46% +1 yıl Semaverimi sabah 05 te hazırlarım, öğleden sora tazelerim gece uyuyuncaya kadar çay ☕️ içerim 1 3 Yorumla Ramathan +1 yıl Kazandığın parayı çaya veriyorsun herhalde abi 🤓 Yorumla ÜNSALCEM +1 yıl Kitap okumayı ve yazmayı seven bir emekliyim,1 kgr Seylan çayı 2,5 kgr yerli çayı harmanlarım bu bana 5 ay gider düşük maliyetli kazançlı Yorumla Ramathan +1 yıl Ne güzel abi, afiyet olsun 🙂 Yorumla
cerayanci_mühendis Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Çay ile leyla ile mecnun ferhat ile kerem yusuf ile züleyha gibiyiz biz ayrılamayız 1 1 Yorumla Ramathan +1 yıl 🤓 Yorumla
bildiginbekar Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 86% +1 yıl Valla ben seviyorum ve içim konusuna gelirsek de 7X24 diyebiliriz sanırım 😂😂 1 3 Yorumla Ramathan +1 yıl Normalde yetişkin bir insanın vücudunun ortalama %60'ı sudan oluşur. Senin %60 ı çay olmuştur herhalde abi 🤓 Yorumla bildiginbekar +1 yıl Bunlar külliyen yalan atma uydurma şeyler yaaaa Benim düşünceme bakılırsa benim vücudumun °\• 90 ı çay 😂😂😂 Yorumla Ramathan +1 yıl 🤓 Yorumla
Mehmetbke Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 34% +1 yıl Çok seviyorum şu an içmekle birlikte günde 10 kupa bardağı 5 6 çay bardağı içiyorum 1 5 Yorumla Ramathan +1 yıl Afiyet olsun abi. Yorumla Mehmetbke +1 yıl Teşekür ederim kardeşim bu arada 3üncüyü içiyorum Yorumla Ramathan +1 yıl Ben daha ikideyim 🤓 Yorumla Mehmetbke +1 yıl Sanada afiyet olsun sabaha kadar içerim su kesilmezse çalışıyorum gece o yüzden Yorumla Ramathan +1 yıl Anladım kolay gelsin abi. Yorumla
yellowline Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 98% +1 yıl Çay en sevdiğim içecektir. Günde 10 bardağa kadar içebilirim 🤣😂 3 0 Yorumla
Hdmdkdk Takip Et Xper 7 Yaş: 23 , eic 92% +1 yıl Sabah, ikindi, akşam. Hepsinde en fazla 2 bardak. Çok seviyorum tadına doya doya içiyorum. Bence hayatımda olan büyük nimetlerden biri. 1 0 Yorumla
zeynep9694beren Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl Çok sevmem. Günde 1 bardak kahvaltıda içerim o kadar. 2 0 Yorumla
nuronlinecom Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 405 cevap paylaştı. Bana da doldur bir bardak lütfen 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 çok pis çay aşerdim şu an 🤧 2 0 Yorumla
Esmeriliçeee35 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 85% +1 yıl Evet severim ama her aksam da icmem bazi aksamlar canim isterse icerim 💁🏻♀️ 2 0 Yorumla
Neveaşıkbiri Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. @birbukre atilan kaziklarin üzerine 10 demlik icer miyiz😊 2 1 Yorumla birbukre +1 yıl sek içelim ama su katmadan 😔bize anca yeter 😕 Yorumla
Congruent Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Sevmem. Sabah kahvaltıda en fazla yarım bardak kadar içebiliyorum. 1 0 Yorumla
_CebreN_ Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Bugün daha hiç içmedim kahvaltıda bile. Çok aramam özellikle yaz ayında 1 0 Yorumla
nympheéLa Takip Et Xper 7 Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Çayı şekersiz içemiyorum, şekerde zararlı olduğu için çok az çay tuketiyorum 1 0 Yorumla
Aasiyah Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Bazen kahvaltıda sütlü çay içiyorum bazen sade bazende içmiyorum 🤷🏽♀️ 1 0 Yorumla
Nikuleta Takip Et Xper 6 Yaş: 45 , eic 77% +1 yıl Çay vazgeçilmez içeceğim içmediğim zaman başım ağrıyor 1 0 Yorumla
Sahte_o7 Takip Et Yoda Yaş: 109 , eic 100% +1 yıl Çok içmeyi sevmiyorum. Yaparım ya unuturum içmeyi ya içene kadar soğur ya da yarım kalır 1 0 Yorumla
1984sünnetolacak Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 40% +1 yıl Evet çok severim sabah öyle ikindi akşam içerim çay 1 0 Yorumla
leezx Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Bir trabzonlu olarak olmazsa olmazımış gece gündüz. 1 1 Yorumla Ramathan +1 yıl Vaay hemşerim 🤓 Yorumla
YourName333 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 792 cevap paylaştı. Çok severim ve tüketirim. MaşaAllâh size de. 1 0 Yorumla
Özgeee_ee Takip Et Xper 1 Yaş: 34 +1 yıl O kadar çok seviyorum ki.. sabah öğle akşam desen yeridir 😄 4 0 Yorumla
kediiicikkkk Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kahvaltı da 1 bardak içerim o kadar 😂 1 1 Yorumla Ramathan +1 yıl Afiyet olsun 🤓 Yorumla
yıkılanhevesler Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Ben çok sevmem çay, kahvaltıda ve tatlı şeylerin yanında güzel oluyor ama 1 0 Yorumla
flaneurx Takip Et Master Yaş: 125 , eic 63% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Sewwrim her akşam içerim 2 0 Yorumla
barraquda Takip Et Master Yaş: 44 , eic 58% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 878 cevap paylaştı. günde 1 demlik bitiririm. 1 0 Yorumla
RubbieRolePlayy Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Çok severim. En az 1 demlik içerim her gün. 1 0 Yorumla
LovecezaM Takip Et Master Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Sabh 9 akşam 10 arası full içerim çok severimsss.. 1 0 Yorumla
Melek_Cennet Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 75% +1 yıl Çay Sevmem, Sadece Kahvaltılarda İçiyorum. 1 0 Yorumla
Zemheri27 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Hiç sevmeme kahvaltıdan kahvaltıya anca bir bardak 1 0 Yorumla
byJam Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Ben bazen içerim. Ama soğuk çay daha güzel bence. 1 0 Yorumla
ÜzülmedimKiii Takip Et Yoda Yaş: 106 , eic 99% +1 yıl Günde 1 bardak içerim. O da her zaman değil tabii. 1 0 Yorumla
çevrimiçiiii Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 576 cevap paylaştı. Kahve insanıyım 2 1 Yorumla Medine_kyz +1 yıl Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır tabikide kahve Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Severim 1 0 Yorumla
HappyHalloween Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 55% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 429 cevap paylaştı. Çok nadir içerim 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar