Antep'te yemek yemesi gibi yok valla, masada çatalı koyacak yer bulamıyorsun. O kadar yeme içmeye fiyatlarda oldukça düşük geliyor.
Hangi yörenin lezzetlerini çok seviyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🤗
Hangi yörenin lezzetlerini çok seviyorsunuz?


Selam🦋
Mardinli olarak kendi kültürüm olan Güneydoğu Anadolu bölgesinin lezzetlerini çok severim.
Ama bir şehir adı söylemem gerekirse kesinlikle Antep olur.
Doğu desem Adana kebaptan oluruz,
Adana desek içli köfteden oluruz,
Urfa desek, Hamsiden oluruz,
Hamsi desek Lahmacundan oluruz. 🙂🙂🙂
Ben konu yemek olunca bir yöreye bağlı kalmaya karşıyım. 🤣🤣🤣🤣
Doğu'nun lezzetini seviyorum.
Lâkin Diyarbakır'ın lezzetini es geçemeyeceğim😅.
Lokantalarda sunulan yemeklerden sonra masadan puf puf tontiş şeklinde kalkıyoruz 😃
Antep de en son fiyatlar uçmuştu yemek sektöründe size tam tersi gelmiş demek ki.
Yarı Adanalı olarak Adana'yı es geçemem bu arada.
Cevap
10Cevap
Akdeniz ve Karadeniz bölgesinin lezzetlerini seviyorum.
karadeniz tabikide kayserinin mantisida en sevdiğim
Mantı candır
Her yörenin kendi özgü güzel lezzetleri var ama bence türkiye daha güzel özellikle o Dönerli lokmanız...
Tabiki de entep😅 yengem çok güzel yemekler yapar heleki nohut dürümüne bayıldım antep'in.😋😍
Akdeniz mutfağı. Adana, Mersin, Hatay mutfağı her zaman favorim.
Akdeniz yemeklerini severim
Karadeniz ve akdeniz mutfağı bana uygun :)
Adana, Antep, Mardin, Urfa yemekleri harika
Güzel antepim yedikçe yiyesin gelir ❤️
Selam doğu taraflarının 😌
Konya'nın yemekleri de çok iyi
doğu yemekleri..
antep tek gerçekten..
Şanlıurfa yemekleri güzel olur
Urfa adana antep hatay
Adana taraflari😛
Adana, Antep , Hatay
Antep
Kayseri
Karadeniz
Güneydoğu yemeklerini seviyorum acılı acılı 😋
Trabzon bursa mersin tokat
Antep 😋
Adanaa
antep severim bende
Karadeniz 🌺
Doğu
Tâbi ki dogu
Adana bence
adana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?