
Ayran
Türk Kahvesi
Rakı
Boza
Şalgam
Çay
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ayran beni çok şişiriyor bu yüzden pek tercih etmiyorum. Türk kahvesinin tadı çok acı geliyor, içmekten keyif alamıyorum. Hiç rakı içmedim, merak da etmiyorum doğrusu. Bozayı bir zamanlar merak ediyordum fakat çevremdeki insanlar tadının güzel olmadığını söyledikleri için içimde merak falan kalmadı. Şalgamı birkaç kez denedim fakat benlik bir içecek olmadığını anladım. Sanırım içlerinden tek tükettiğim ve favorim olan içecek çay.
Selam,
Birkaç saniye soruyla bakıştım e hepsi xbdn
Kahvaltıda çay

Patatesin yanına ayran

Yalniz kalınca kahve

Arkadaşlarla rakı
Selam🌺
Ben ayran ile rakı arasında kalmış bulunmaktayım ama aklıma mezeler gelince rakı diyip geçiyorum.
Net ayran ve şalgam bence ya. Bak ikisinin arasındayım hangisine oy vereceğimi bilemedim şimdi. 🙄🤔😂 Şalgam şıkkını aşağıda görene kadar emindim direk ayrana basmaya oyu ama şalgam da işin içine girince bilemedim şimdi. 😂
Ayrana kullandım oyumu. Çoğunluk ayran demiş zaten 😄🥛
Cevap
46Cevap
Ayran en çok tükettiğim içecektir
Ben yapay meyve suları ve asitli içecekler sevmem
Rakının yeri zamanı olur
Kahve tüketilir ama fazlası rahatsız eder
Şalgam suyuda herzaman içilemez
Bak çay her dem içilir
Ayran, Boza, Şalgam ile hiç aram yoktur. Çay ve Türk Kahvesi arada bir içerim. Favorim kesinlikle rakıdır iyi içiciyimdir.
Çay sabahtan akşama kadar içilir. Kahve bir sabah bir akşam içilir. Rakı gerçek dostlarımda ayda yılda bir içilir. Bu üçünü demek istiyorum.
Mis gibi Yayık Ayranı elbette.. 🙂🙂
Tabikide ayran ve çay. Yaz kış içilebilir rahatlatır. Alkol içmiyorum kahve mi çay mı desen çayı seçerim.
türkiyenin akla gelen en güzel içeceklerinden biriside ondan
en rahat ulasabildigim şey Çay dır cayi önceleri cok icmezdim ama geceleri calismaya basladiktan beridir Çaya adeta aşık oldum
ayrani begenmiyorlar genelde çayi da sekersiz iciyorlar üzüluyorum. sekersiz tadi mi olur cayin. ben ayran diyorum.
Ayran en sevdiğim ne kadar mukemmel olduğunu da anlatamazsin en iyi ayran ninemin ayranı ayran fan club acicam 😂😂
ah kahve.. üzülüyorum kahve içiyorum seviniyorum kahve içiyorum her anımda
Her ortamda içilebilecek bir meşrubat.
Ayrıca 40 yıl da hatrı var ;)
rakı içemiyorum viski olsaydı olurdu.. bozayı çok seviyorum
Şalgam başkadır benim için.
Benimki ayran. Her yemeğin yanına yakışıyor
rakıdan güzeli var mı bea
Tabiki milli icecegimiz ayran 🤣🤣🤣
Hepsini bi arada için shshsh
Ayran ve Türk kahvesi
Cay ve ayran olurdu sanirim
Rakı ve çayı sevmeyen eksiktir bence.
rakı içenler de çok turist :D
Tavşan kanı sıcacı bi çaya hayır demem 😊
Ayran soda karışımı mükemmel
Rakı ve boza hariç hepsini severim
Türk kahvesi otantik bişey onlar için
Ayran güzel ya, yanında döner off miss
Siyah çay
Hepsinin yeri ayrıdır bende.
Selam,
Tabii ki Cay😂💗
Gözlerim köy sütünü aradı 🥺
Ayran ile çay da var 3 de vazgeçilmez
Ayran, Türk kahvesi ve çay.
Ayran ve kahve iyidir
Boza.. Çay ittirme seçenek.
Ayran, Türk kahvesi, Çay.
Cay disindakiler olsa da olur olmasa da
Türk kahvesi tabiki 😎
Rakı ve Türk kahvesi.
çaysız olur mu hiç
Ayran ve kahve
Ayran
Türk kahvesi
Rakı içmeyi seviyorum
Şalgam'a bayılırım
Şalgam
Soda
Türk kahvesi
Türk kahvesi☕😌
Ayran.
Türk kahvesi ,,
Bir Erzurumlu olarak tabiki çay
çay ve kahve
Aslan sütünden şaşmamak lazım.
Çay.
Hepsi 😎
I RUN sdjsdjsjsjsjsjsjsjsjjs
Türk kahvesi tabii ki
Ayrann
Türk kahvesi ☕
Ayran ve şalgam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?