Selam🧚♀️
''Çocukluk'' dendiği zaman aklınıza ilk hangi aburcubur gelir? Çocukken sıkça tükettiğiniz aburcuburlar nelerdir?👇
''Çocukluk'' dendiği zaman aklınıza ilk hangi aburcubur gelir? Çocukken sıkça tükettiğiniz aburcuburlar nelerdir?👇


Jelibona bayılırdım. Her markete gittiğimizde en az iki büyük paket aldırırdım. Bazen aklıma geliyor o günler, nasıl yiyormuşum o şeyleri bilmiyorum. Düşününce iğrenç geliyor.
Leblebi şu beyaz olanlardan bı de soslu fıstık bu ikisi benim bebeklerim
Küçükken ben leblebiye" leleli " dermişim djjdjd büyükbabam da almaya gitmiş bı gün şurdan biraz leleli ver bakim demiş adama kjddn
Bı de bu fıstık bizim ananemin evinin önüne gelirdi ben de hep denk gelirdim skdndb bı gazeteyi küllah yapardı amca tanesi de ya 1 TL ya da 1.5 du anneme yalvarirdim ln vlla iki fıstık için yerlere yatardim skdjjd
Rica ederim balım <3
Selam,
Kesinlikle kekstra
Cevap
47Cevap
İlk horoz şeker 🍭 vardı, sonra su içinde kök sakızı olurdu bakkalda adını unuttum, sonra artisli çikolata ve artisli sakızlar vardı, pamuk şeker, elma şeker, sonra tipitip sakız, çokomel, tadelle, meybuz, en don magnum yemeye başladık değilmi 😃🌸😎
Bende bunlar vardı
Asla vazgeçilmezim eti puf çocukluğumda şekerli eti aydede vardı yine üretilsede yesem
Resime balık kraker koymuşsun aklıma gelmesin de napsın
leblebi tozu yumuyum birde lokumlu büsküğütler vardı eskiden sen belki hatırlamazsın onlar
Meybuz, ekşi yüz sakız, patlayan şeker, capri sun...
😀😇
10 kurusluk ağzına dolu cipsler :D piknik bisküvi :D Cinolar zaten vazgeçilmezdi :D
Ben Çocukluğumda Bile Abur Cubur Yemedim Şimdiki Gibi
Leblebi tozu ve Link. Kendimi ilk o zaman Pablo Escobar gibi hissetmiştim ahahh
Yu mi yum, ays cola, chetos, toto yumurta ( sarı olan),
2.5 lt pepsi pet şişe ya da cam şişe Coca-Colaya da Efes cam şişe depozitolu bulduğum da gördüğum de bakkala götürüp para iadesini alırdım
uzun jelibonlar vardı asılıp asılıp yiyorduk. onu yerken yüzüme çok çarpmıştı dkjsljl
Huptirik vardı nedense o geldi aklıma
Emzik şeker diş jelibon Buz dondurma
Direkt aklıma, ekşi yüz geliyor :))
Patlayan şeker,25 kr olan cipsler, emzikli şeker.
En sevdiklerim fotoda
Balık kraker hala vazgeçemedim. 😀😁😂
Balık kraker:) eskimo vs.. daha sayim mi 😅
Leblebi tozu, meybuz 🤣
🤣hepsi desem ayıp olurmu,
Stars diye bir şeker vardı onu çok severdim :D
harby vardı efsaneydi
En kanserojeni hangisiydi ya unuttum
Piko muydu emin değilim öyle birş şey vardı
Ne olmuş jdjdjdid
Evet portakalliydi , çok severdim
Aa öyle mi almalıyım o zman hemen jdjdjd
Hayır ciddiye almamak değil 😄😄😄
Ben tam anlamamıştım Sen nasıl yapıyorsun? Evde kendin mi?
Ajahajajah tamam anladım şimdi reklam olmasın nxnnxnjdjd
Hmmm doğrudur, boşver anlaadim zaten geç de olsa kxkkxdkdkd
Ahahahaha evet ya 😄😄
Kinder beni (avrupada büyüdüm)
Yumiyum
selam
Cino
Cokamel
ağızda patlayan şeker
Çikolata ve şeker
Tipitip sakız
Soslu yemişler ve tatlı yemişler
Çubuk kraker.
Kremalı büskivi
Cino yaa duygulandım
Instagram kullanıyormusun
Sade gazoz
Sorma şeker
Resimdekiler😍
yumyum :d
Bonibon
Nar çiçeği geliyo
Cino limonlu
Jelibon
Meybuzz🥰
haylayf bisküvi max çilekli dondurma
Bonibon
soslu fıstık, cino, max dondurma, ekşi yüz🥲
Çokomel.
Sweetos ve cracks
Paçimo
Tabi ki cino
Cino
Kız kaçıran :) meybuz ekşi yüz patlayan şeker :)
Meybuz
Bardakta Sarelle vardı bayılırdım yeniden olsa
töngel incir üzüm salatalık saymakla bitmez
Sürpriz yumurta
Patlayan şeker emzik şeker
tadelle ve patlayan şeker
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?