Kaçamak yapınca vicdan azabı çekiyor musunuz?

Dün pizza, içli köfte, dondurma, patates kızartması, kola, çok az paketli gıda ve bir paket züber yedim. Aslında içli köfteyi yemeyecektim. Annem kanıma girdi. Çok pişmanım şu an. Tribe girmeyeyim diye tartıya bile çıkmadım. Bu rezaletimi diyetisyenime söylemeye de utanırım. Vicdan rahatlatmalı cevapları bekliyorum, hadi bakalım. 🎈
Kaçamak yapınca vicdan azabı çekiyor musunuz?
Cevapla