Starbucksa gittiğinizde içtiğiniz içecekler. Benimki Strawberry Green Tea Lemonade.
Çok ferah bir tadı var, tavsiye ederim :)
Çok ferah bir tadı var, tavsiye ederim :)
Starbucks'a gidi 2 liralık ürüne 22 lira verenler benim için kendini elit göstermeye çalışan enayilerdir.
Orda kahve içip Instagram resim atınca elit değ salak oluyorsunuz
valla her giden için konuşma :D ben gerçekten kahvelerini ve içeceklerini çok beğeniyorum, başka bir yerde içmiyorum. ayda 1-2 kez alınır yani değiyor
Cevap
11Cevap
Şu ismi söylemek seni yormuyo mu mesela 😃 ıce latte içerim genelde seviyorum sütlü kahveyi
yormuyor niye yorsun? :D
Merhabalar ben strevbery grin ti limoneyd istiyorum bu nedir ya ömür gitti 😃
abartma ya 4 kelime söyleyeceksin, ne var bunda?
Bana abartı geliyor gerçekten
Starbucks, ı sevmiyorum iğreti geliyor, gitmedim gitmem de
Starbucks'ta en sevdiğim içecek ıce americanodur. Diğer şekerli ürünleri gerçekten hiç sevmiyorum.
Ben hiç gitmedim oraya, kültürsüzüm biraz ben. Genelde işkembe içerim. Okumadık işte ne yapalım
Bende hic gitmedim abi mis gibi Turk kahvesi varken starbucks da ne
Soğuk misto tercih ediyorum ben. Şekerli şeylere kıyasla daha fit bir lezzet bence.
Ben de geçen strawberry acaili bir soğuk çay içtim çok lezzetliydi gerçekten.
Bir kere arkadaş grubum yüzünden oturdum ve Türk kahvesi içtim hiç bir içeceğini bilmiyorum
Ciao🦇🍀
Starbucksta içmiyorum. Soğuk sade türk kahvesi favorim.
Bir kahveye 30 lira veresim yok ya. Tadı batsın.
Berry hibiskus, americano
Starbucks kahveleri çok acı oluyor
Yerel işletmelerde içiyorum
idrar
tm
çay.
iced latte
Frappuccino
Cool lime
Iced White Chocolate Mocha.
soğuk su
soguk icmedim
İçmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?