Yaptığım mantının adı Selanik mantısı. Balkan mantısı da deniyor. Benim baba tarafı Bulgaristan göçmeni. Balıkesir’deki çoğu kişi böyle yapıyor. Biz de böyle yapıyoruz. Diğer mantıdan farkı içine pirinç girmesi ve normalden büyük olması. Hamurunda birazcık yağ var. Benim mantı bohçalarım biraz tuhaf oldu. Sebebi de Balkan Savaşında Selanik, Bulgaristan düştüğünde oradan kaçıp Anadolu’ya sığınan Türkler alelacele bohçalar yapmışlar. Benim bohçalarım da ondan böyle. 3 tepsi yaptım. 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Bir dahaki sefere kasnakla deneyeceğim.
Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
Selam,
Ellerine sağlık harika duruyor 🌸
Keşke sosu ile kavuşunca da fotoğraflayıp atsaydın 🙈🎈
Kızçe ellerine sağlık tadı eminim güzeldir de şekli merkelin bel aşağısından hallice
Sağ ol 😊
Açılır gibi sanki eline sağlık ugrasmissin kötü değil ☺️
Teşekkür ederim bazıları açılmıştı tadı iyi bu ilk sefer sonra düzeltirim 😂😊
Afiyet olsun, aynen ilk yapıma göre normal ☺️
İlk sefere göre gerçekten iyi olmuş, elinize sağlık 🌹
Çok orantısız büyükler var ama bence ilk deneme için güzel
Şekli önemli değil tadı önemli 😃 şu an acayip acıktım her türlü yerim yani. Eline sağlık
Hazır mantidan daha güzel gorunuyor ellerine sağlık 😊😊
Eline sağlık açılacak gibi duruyor
Açıldı zaten bazıları
Teşekkür ederin 😊
Makarna niyetine yut gitsin ya afiyet olsun😄
Aynen öyle yapacağım. Teşekkür ederim 😊
Rica ettim 🖐
Sıkılıp bir an önce bitsin diye sona kalanları büyük büyük yapmışsın galiba
Aynen öyle oldu.
Oynon oylo oldoo
Niye atarlandın?
Atarlanmadım ki
2. yorumu öyle yapınca atarlandın sandım.
Yok yok atarlanmadim verdiğin cevabı sevmedim ondan öyle taklidini yapar gibi oldum
Ellerine saglik ilk yamana ramen gayet guzel 🙂
Sağ ol ama beğenmedim ben. Bir dahaki sefere başka bir şekilde yapacağım. :)
Olsun ilk daha yapa yapa öğrenirsin.🙂
Kasnak daha kolay olur bnce.
Çok güzel görünüyor gerçekte yemek isterdim
İmkanım olsaydı 1 tabak ikram ederdim ama mesafeler işte teşekkür ederim 😊
🤗🤗🤗
Ellerine sağlık afiyet olsun 😊🙏🍀
Macır beya
😂😂😂
eline saglik guzel
Sağ ol 😊
önemli olan tadı :D
Tadı güzel sayılır babamı bekliyorum bakalım. O ne diyecek annem beğendi 😂😂
Kötü değil fakat boyutu ayarlamam lazım
Ben yaptım o mantıyı ya beğenmedim. Güzel olmamış.
Lezzeti hakkında birşey diyemem fakat boyut olarak büyük ve iri
Evet doğru
Eline sağlık, ama biraz büyük mu olmuş 😅
Sen yaptıysan yenir mantı broo
Güzel görünüyor
Güzel güzel saniirm oradaki sekilere uymuyorsun 😉
Vala seks yorumunu erkek yaptığı zaman sapıklık olarak gören senin gibi zhniyelrrt de var
Hiç olmamış be
Olsada yesek🤦
büyük olmuş
Sen ancak bunu yapardın zaten
Sanki daha iyisini yapabilecek de
Ne sandın tabi yaparım senin gibi Anadolu tarzı damlamıyorum olaya
Fransız usulü mü mantı yapacaksın? 😂😂😂
Mantı Türk yemeği tabi Anadolu usulü yapacağım
Bu yemeği kast etmiyorum zaten bu yemeği sevmiyorum tabi Fransız yemeği yapcam başka yemekleri yapmaktan daha iyidir
Ben Türk mutfağının çoğu yemeğini seviyorum 😂