Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?

Yaptığım mantının adı Selanik mantısı. Balkan mantısı da deniyor. Benim baba tarafı Bulgaristan göçmeni. Balıkesir’deki çoğu kişi böyle yapıyor. Biz de böyle yapıyoruz. Diğer mantıdan farkı içine pirinç girmesi ve normalden büyük olması. Hamurunda birazcık yağ var. Benim mantı bohçalarım biraz tuhaf oldu. Sebebi de Balkan Savaşında Selanik, Bulgaristan düştüğünde oradan kaçıp Anadolu’ya sığınan Türkler alelacele bohçalar yapmışlar. Benim bohçalarım da ondan böyle. 3 tepsi yaptım. 😂😂😂
Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?
Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?
Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir dahaki sefere kasnakla deneyeceğim.
Gençler hayatımda ilk kez mantı yaptım. Nasıl olmuş?
Cevapla