Benim için Gaziantep geliyor gerçekten aşırı başarılılar yemek konusunda.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
genelde geleneksel yemeklerimizi yapıyoruz göçmen yemeklerini ama sevmediğim yapmadığım yemediğim halde benimde aklıma yazdıkların geliyor kayseri hariç