Menemenin soğanı kadar çekişmeli bir mevzu bu 😊 bence dereotu yaprak sarmaya hiç yakışmıyor
Dereotlu olur
Dereotlu olmaz
Farketmez yaprak sarma olsun da
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Dere otlu hiç yemedim ama tadını çok fazla etkilemezse benim için farketmez her türlü yerim 😅 (bu arada sorunu daha erken görmüştüm canım çekti yaprak sarma yaptım ama dere otsuz😄)
Sağ ol😊 bana göre herzaman güzelde şimdi bir başka dediğin gibi tadi😊
Farkettim önemli değil 😄
Merhaba,
Uff sarmaaa uzun zamandır yapmıyordum.
Ben eger İstanbul usulu yapiyorsam bol çam fıstığı kuş üžümü ve tarçın kullanıyorum bu tarifr dereotu yakismiyor. Ama salcali yapacaksam ona bol nane yine tarçin yenibahar ve biraz dereotu koyuyorum hosuma gidiyor o aroma
Bizde maydonoz hic koymayız aydınlı bir komsumuz vardı o böyle yapardı. Hatta pirinci hic pisirmez cig sarar oyle pisirirdi
Elime geçen bütün yeşillikleri doğrarım. Yaprak sarmasının içi bol soğanlı ve bol yeşillikli olunca güzel olur. Bazısıda kimyon koyuyor onuda ben sevemedim. Herkesin damak tadı çok farklı.
Dereotlu olmaz yahu.
Soğan ve maydanoz girer. Varsa reyhan koyabilirsin.
Cevap
19Cevap
Zeytinyağlı olursa dereotu konur yani kuş üzümü ve ç * fıstığı konursa, diğer türlü sarmaya kıyma dahi konulmaz
Ç a m fıstığının nesi garip acaba ki sansürlenmiş 🤔🙄🙄
KS sansürlemiş
Bence sistemin kalbî bozuk fesat düşünüyor ve ç hatfi olmadan ki halini ima ettiğimi düşündü muhtemelen 🙄🙄
Bilemem, bide sen yazsana ç harfiyle c diil
Tek çam fıstığı yaz yani
Dur bakalım şimdi yazdığım da sansürlenecek mi
Bu sefer sansürlememiş ilginç 🙄🙄
Şöyle söyleyeyim; bu güne kadar hiç dereotlu sarma yemedim :D
Doğrudur bacım..
Bizim yörede çok yapılır, bizde ise sık tüketilir ama inan gerek annem, gerek anneannem, gerek halalar, gerek ise sulu yemek satan işletmeler dahil olmak üzere hayatımda dereotlu sarmayı inan hiç yemedim :)
Dereotlu yediğim tek şey hatırladığım kadarıyla taze bakla ve poğaça :D
Esasen ben dolma sarma sevmem dere otlusunu hiç sevmem
Zaten ben bunun babasınıda sevmezdim
Dereotu olsada olur olmasada ama menemen öyle değil soğansız tadı yok bana göre...
Kavga çıkarma apla
Yap gönder ışte 2 kazan...
Biri otlu
Diğeri maydanozlu olsun 😝
Dereotlu ilk kez duydum. Ama güzel olmaz ya dereotunu tek poğaçada yerim.
Dereotlu veya dereotsuz oluyor. Dereotu sevmeyen kişiler olduğu için yanında ikram edilse daha iyi.
yaprak sarmasını burada kaç kız hakkıyla yapıyor ki
sıfır!
Dereotu kıymanın içinde mi?
Hiç yemedim heralde
Yalancı sarma derler bizde kıyma olmazsa
Azcık oluyor heralde
Ben hep dereotsuz yedim ve yaptım
Hmm
Dereotlu güzel oluur🤤
Dereotsuz olur. Dereotu koyarsan ziyan olur.
Olsun da nasıl olursa olsun
dereotu yakışmaz bence sarmaya
Dere otlu olmaz bildiğim
Yaprak satması bağ yaprağından olur
Dere otu tadını bozar...
Dere otsuz
Dereotu olmasın
bunu ilk defa duydum he
dereotlu kötü olur
Dereotu bozar kurban
Hic dereotlu yemedim
Dereotutsuz.
Farketmez
Dereotu nahoş yapar.
Dereotsuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?