Bir survivor yarışmacısı olsanız yarşımadan sonra ilk yemek isteyeceğiniz yemek ne olurdu?

Merhaba🐣

Bir survivor yarışmacısı olsanız yarışmadan sonra ilk yemek isteyeceğiniz yemek ne olurdu?👇

Benim karışık kebap tabağı olurdu. Aylar süren açlıktan sonra en iyi gidecek şeylerden biri..💜
Bir survivor yarışmacısı olsanız yarşımadan sonra ilk yemek isteyeceğiniz yemek ne olurdu?
Bir survivor yarışmacısı olsanız yarşımadan sonra ilk yemek isteyeceğiniz yemek ne olurdu?
Cevapla