bir insanın canı nasıl yemek çeker bide aç değilken bile 1 öğün rahat yiyebilenler var ne yapıyorsunuz birisi size acıkma büyüsü mü yapıyor dua mı ediyorsunuz aw ben açken bile yemek yeme isteğim olmuyor sırf zorunluluktan yiyorum bi tek tatlı yerken biraz hevesle yiyebiliyorum
Nasıl canınız yemek çekebiliyor ya bunun bir sırrı var mı?
Ohoooo sen güzel yemek görmüyon ben internette bakıyorum aç olmasam bile görüntüsü hoşuma giden bir yemeği hemen yapar yerim bunun için aç olmaya gerek yok gözüm aç olunca middm de aç oluyor
Doru annem 1 öğün yapıyor bende akşam bişeyler yapmaya çalışıyom makarna yumurta veya sucuk salam takılıyorum bazen cips kola alıyom onlarla idare ediyom
Zaten kahvaltımı da ben hazırlıyorum annem ev işleriyle ilgilenip yoruluyor diye istemiyorum