Türk mutfağındaa ne kadar lezzetli yemekler olursa olsun ekmek soframızın olmazsa olmazıdır.😍 Peki siz ekmek yemeden doyar mısınız? Ekmek sizin sofranızda olmazsa olmaz mıdır?🥖
Ekmek yemeden doyar mısınız? Ekmek sizin sofranızda olmazsa olmaz mıdır?
Ekmek olmadan gerçekten insanın karnı doymuyor, ama biz artık beyaz ekmek tüketmiyoruz ya tam buğday ekmeği ya da kepek ekmeği tüketiyor özellikle tam buğday ekmeği daha fazla karın doyuruyor beyaz ekmekten nadiren yiyoruz menemenin yanında falan. Neden bilmiyorum beyaz ekmek tamamlamayla insanı doyurmuyor
Merhaba, Malesef ekmek benim zayıf noktam. Özellikle beyaz ekmeğe asla dayanamıyorum yani bir karşilastirma yapsam çikolata mı ekmek mi açık ara ekmek derim. Kahvaltıda mutlaka olmalı. Bazen bir bakıyorum mantıyla bile ekmek yiyorum. Benimki sadece alıskanlık diyette oldugum zamanlar bir dilim kepek ekmekle bile doyarken normal zamanda tek basima bir ekmek yiyebilirim. Bu konudan müzdaribim malesef.
Merhaba, 😊 Sanırım ekmek benim hassas noktam makarna ve mantının yanında dahi tüketiyorum. Hele ki fırından yeni çıkmış dumanı üzerinde ekmek varsa oturur tek başına dahi yerim. O buram buram kokusu bile yazarken burnuma geldi.. 😊
Genel olarak kahvaltıda yiyorum... Akşam yemeklerinde tercih etmemeye çalışıyorum... Formumu koruyorum ve genç kızların kalbini çalmaya devam ediyorum...
İki Erzurumlu İstanbul'dan sosyetik iki kadınla yemek yiyorlar. Kadınlardan birinin köpeği var adı cico, bunlar ilkin yemeğe gidiyorlar. Oturuyorlar ve yemek söylüyorlar
kadınlardan biri diyor ki; -ayyy benim cicom acıkmıştır
Erzurumlu oflaya puflaya gidiyor cicoyu arabadan alıyor getiriyor ona da bir kuşbaşı söylüyorlar. Yemek geliyor bizimkiler daha çatalı eline almadan cico lap diye bitiriyor hemen yemeğini.
Kadın diyor ki; -ayyy cicom çok acıkmış, bir tane daha kuşbaşı söyleyelim.
Bir tane daha söylüyorlar yemek geliyor cico gene lap diye bitiriyor
bu arada kadınlar lavaboya kalkıyor, makyaj tazelemek için.
Fırsat bu fırsat bizim Erzurum'lu köpeğe bir tane tekme atıyor ve diyor ki;