Hem haşlanır hemde soyulup tuzlanip çiğ çiğ yenir acaba bu nedir nedir 🧸?


Bu ışgın çiğ yenebilir.

buda çaşır ve tadida çok güzel ve pişirilerek yenir.
Herkes karıştırır merak etme yalnız değilsin 😄
Işgın denir bu bitkiye. Ki görev yerim Ağrı’da tanıdım onu. Daha sonra Erzurum’da da gördüm yedim. Batıda göremedim nedense. Ekşimiş bir tadı var. Dkırıp dış kabuğunu elinle soyup çiğ tüketiyorsunuz. 🌸😎
Bilmiyorum ilk defa gördüm.
Yeşi fasulye tipi var valla 😂😂😂
https://www.youtube.com/embed/4dbNRQCk8iQaklima bu geldi sjsjjsjs Allahim ya
ben fasulye ismini duyunca aklıma bu şarkı geliyor klip baya komik bir şarkı😂😂
tertemiz delirmişim böyle şarkılar dinliyorum kimse kusura bakmasın😂😂
çekin bizi millet😂😂
Cevap
57Cevap
Yayla muzu 😄 Van’da çok karşıma çıktı ama yemek nasip olmadı
He öyle diyorlar 😅
Eşkışkın değil mi bu 😄😄
https://www.youtube.com/embed/CeNwd4RzZuQAyy ne bilem rüyacim
Pırasa desem değil kereviz desem değil bizim oralı değil bu ellaam
Ay bu ne? Maraş tarhanasını ilk gördüğüm zamanki tepkiyi verdim şu an 😄
Işgin nedir?
Sağol ya sjsj
Yayla muzu
çok ekşi
ben 1kg alıp da yiyememiştim 😂😂😂
Acı filize benziyor. Nasıl yeniyor bu?
Adını habire öğrendiğim ama her defasında unuttuğum, bir oturuşta 1 kiloya yakın yediğim yeşil çıbık :D :D
Iskin derler Bingöl elazig Tunceli dağlarında olur cok guzel tadi vsr
🥺 Naptın sen ya çok özledim tadını
Çok ekşi bu herkes yiyemez bunu Yayla muzu bu
Işgınmış. Valla kopya çekmedim desem burnum. uzar 😄
Işgın sanırım, doğu bölgelerinde oluyor ama bizim buralarda hiç görmedim.
Hiç görmediğim ve bilmediğim bir bitki. Adını bilmiyorum.
Işgın çok severim seneler olmustur yemeyeli
Kuşkonmazın amcasının kızına benziyor😂😂
Cinsiyetten anlaşamadık😂😂
Dağlardan toplarız bunu ekşimsi kendine has bi tadı var.
Adı: Rêvas
Uçkun bunun adı ışkın da derler bilmeyen de ne bileyim yani
.
Kuzukulağıgillerden ışgın.
Yükseklerde yetişir.
.
Rivayete göre onun adı ışgın oluyor.
Uhhh ben ışgından da ilelebet nefret ediyorum.
Bilmedim ilk defa gördüm 😥
Işgın mı ne tadsız tuzsuz bişey 😂
Bilmiyorum, görüşleri okumaya geldim. 😄
😂😂
Bu yenmez benden söylemesi
Daha önce görmedim ama merak ettim ne ki bu😄
Kanka harbiden bu ne🙄pirasaya benziyor
Ottan çöpten hic anlamam🤣🤣🤣🤣yemem de 🤮
Etcilim ben😍😍
Hmm, bilemedim ama Erzurum da meshur galiba✂️
Börülce mi
uçkur muydu neydi bunun adı, tuzlayıp yirdik
cok severım ama adını bılmem soyup yerdım hıc haslanmıs yemedım cocuklugumdan berıde gormuyorum
Zıkkımın kökö değil mi bu😅
Ekşın, kop kop kooooppppp
Kopuyorum m ben bunun adı Işgın, ekşın da deriz biz koooppppppp
Maşapa yı napcam, huni istiyorum ben 46 yımmm kopppp koppp ohhhhhhh koppp eğlence foraaaa
Bezelyeye benzettim xd
Bizim oralarda yok bundan
kenger diyorlar buna sanırsam
Hiç bilmiyorum bu biktkiyii ilk defa gördüm.. 🙈
Eşkışkın diriz buna biz beeeldemizde
Işgınnn. Bulması zordur.
Hiç görmedim bilmiyorum
Kangal olabilir mi🤔
Işkın derler erzurum'da
Bizim burada ışkın deniliyor, ben sevmiyorum.
Sürekli çıkıyor her yerde ışkın falan diyolar
Yorumlarda gördüm ismini. Hiç yemedim.
Bir videoda izlemiştim eşkişkın diyordu ama hiç görmedim yemedim
galdirik
Soğan bu
Ravent
Değil
Kız kimse bilememisse bence boyle bir sey yok asdfhh
😂😂var var
Kenger mi acaba o.
Börülce fkfkfkf
kuşkonmaz?
Aleravera
Fotoyu iiyi baktım değilmiş burdurluyum ben buralarda görmedim hiç bilmiyorum adına
Işgın di galiba yanlış hatirlamiyorsam
Işgın mı neydi ismi yemiştim bundan
Şey mi tamam bu şey seyy
Biz buna Entep te eşkışkın diyoruz😂😂
Ben sadece yiyiciğim 😃 köyden gelir yerim 😃
Kuşkonmaz
Taze fasulye 😂😂
Pazardan almıştık ya neydiki bu🧐
Işkın deriz biz
Bakla mı
Vezir parmağı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?