https://klasresim.com/i/odIsc
Bayrama soğuk baklava mı yapsam, bildiğimiz normal baklava mı?
https://klasresim.com/i/odIsc
Soğuk baklava güzel. Daha geçenlerde ilk denememden sonra 2 kez daha yaptım ama tavsitem yaptığının üzerinin tamamına kakao kullanma yarısına koyman daha mantıklı belki üzeri sade seven de olabilir.
Normal baklavaya göre daha hafif ben daha çok sevdim mesela.
Merhaba,
Soğuk baklava şerbetli baklavaya göre daha hafif ve daha yumuşak. Çıtır bir kivam istiyorsaniz bunu soguk baklavada yakalayamazsnz. Ben soguk baklava yapacağim çok sevdim hem hafif hem çok lezzetli
Selam :)
Evdeki insanların zevkine göre değişir bu.🤷🏻♀️ Eğer şerbetli ve ağır tatlar seven bir aile iseniz normal cevizli baklava bayramda daha uygun olacaktır.
Cevap
10Cevap
Valla soğuk baklava yapabiliyorsan soğuk baklava yap tabiki
Aaa şey dicem şerbetini nasıl yaptın krema kullandın mıı çok farklı şerbet tarifi gördüm de hangisini yapsam bilemedim
Yokk krema kullanmadım ben. 3 su bardağı şeker 1 su bardağı süt 2 su bardağı da süt kullandım
Eline sağlık. Tadı nasıl oldu
Hala okunmadı lezzetine bakamadımm birazdan bakacağım ama ananem beğendi
anladımm acaba krema eklense nasıl olur batırmak istemiyorum bende jfhdjfhdj
Valla hiç görmedim ben ama eklemesen daha iyi olur sanki dndndn
riske atmiyim en iyisii djfddh
soğuk baklava neymiş ilk defa duydum tarif verirmisin deniycem
1 kiloluk yufka
1 kiloluk çekilmiş ceviz
Yeteri kadar tereyağ, miktar saymadım
Normal baklava yapar gibi yufkaları yağlayıp yağlayıp diziyoruz 20 kat. Sonra ortaya çekilmiş cevizi güzelce yayıyoruz. Üstüne yine her kata yağ sürerek 30 kat yaptım. Kestim güzelce. Pişirdim 40 dakika kadar 180 derecede. O arada şerbeti hazırladım. Şerbet 3 bardak şeker, 1 bardak su ve 2 bardak sütten oluşuyor. Önce şekeri ekledim suyu ekledim ocağa alıp şeker eriyip kaynayana kadar karıştırdım sonra sütü ekledim ve bikaç dakika daha ocakta bekletip aldım soğuttum. Pişen baklavanın üstüne döktüm ve olduuuu 💃🏻 😋😋
Soğuk baklava hiç denemedim ama bana pek iştah açıcı gelmiyor.
Soğuk baklavayı iki kez denedim çikolata seven biri olmama rağmen tadını hiç beğenmedim önermiyorum.
Normal cevizli baklava
soğuk baklavanın tadı çok güzel
Fistıklı iyi bence sadece
soğuk baklava... o daha güzel.
cağnım çok çektiii hemde çoğkk hıııııııı acım aççç
Hahahahahahhaha yaaa
Afiyet olsunnnn
İkisi de değil , fıstıklı
Soğuk baklava
Normali
soğuk denenebilir güzel görünüyor
Sağım iyidir
Soğuk yap
ikisinde zararlı
eline sağlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?