Daha önce hiç bir siparişiniz de kötü geldiği için para iadesi aldınız mı?

Ben 2 gün önce yemek sepetinden Pizza sipariş verdim ve verdiğim pizza yanık olunca ve hem soğuk hem de geç gelince kötü olmuş deyip yorumlara hakkımı helal etmiyorum yazdım bunu üzerine restoran sahibi dün bana ulaştı ve ücret iadesi yapmak istedi ben de ilk başta kabul etmedim ama ısrar edince kabul ettim. Resimde ki pizza ya 29 tl verdim ve yaniktı ayrıca hic doyurucu değildi sizce para iadesi almakta haksız mıyım?
Daha önce hiç bir siparişiniz de kötü geldiği için para iadesi aldınız mı?
Daha önce hiç bir siparişiniz de kötü geldiği için para iadesi aldınız mı?
Cevapla