Iftar için fırında patates yemeği yaptım. Hazırladım ama daha fırında pişmedi. Sizce güzel gözüküyor mu? 


Selam🌺
Valla harika görünüyor brn patates yemeğini çok severim özellikle etlisine bayılırım eline sağlik
Banada bir tabak versene
Ya gel otur yanıma bir tabakla doymazsın sen 🥺
Doyururum ben seni 🤭
Cevap
17Cevap
Ekmeği alıp bana bana yiyeceksin gadası. Oldukça güzel görünüyor. Ellerine sağlık.
Ellerine sağlık mükemmel görünüyor. Yanında bulgur pilavı, çoban salata ve buz gibi bir ayran hiç fena olmaz.. Afiyet olsun. :)
15 dakika var gidem de ayran yapam
Kolay gelsin. :D
çok güzel görünüyor gerçekten, eline sağlık :) ama biberler de pişeydi eyiydi :D
Görseli fırınlamadan önce çektim teşekkür ederim
Ellerine saglık severiiim
Yarina menude yapayim fikir oldu
Biberleri sonradan mı attın 😂
Evet fırında pişecek diye tencerede kavurmadim
İştah açıcı gözüküyor ellerine sağlık.
Çok iyi görünüyor canım çekti
Eline sağlık güzel olmuştur kesin
İştah açıcı gözüküyor 😈
Çok güzel görünüyor ellerini sağlık 💙💙
Biraz da acı ise güzel görünüyor afiyet olsun.
Güzel görünüyor, afiyet olsun.
daha fazla biber olabilirdi, güzel olmuş
Eline sağlık çok güzel olmuş
Ehh işte
Tadı umarım iyidir
Tadı güzeldi 🙃
😋 Bende kabak dolması yaptım tadından yenmez
güzel gözüküyor gerçekten..
Biberleri de pisirirken atsaydin ya
Cok güzel olmus
Aşırı güzel 😋
idare eder
Güzel
Güzel
Efsane gözüküyor
Iyi görünüyor
Sevmem
Güzel afiyet olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar