Türkiye'de neden şekerli Popcorna iğrenç gözüyle bakıp tuhaf tepkiler veriliyor?

Çok sinir olduğum bir konu, biz şekerli de yiyoruz çok güzel oluyor diyince iiyyy hiç şekerli olur mu diye saçma sapan tepkiler oluyor. Nesi irenç? Anlamıyorum, mısır zaten tatsız bir şey, tatlı tuzlu karman çorman bir şey olsa hadi neyse irenç gelebilir dicem. Dünyanın her yerinde şekerli de tuzlu da yenir birtek Türkiye de bilinmiyor. Hiç denedinizmi? Çok lezzetli oluyor, biraz da vanilya şekeri koyunca tadına doyulmuyor. Benim popcorn makinam bile var. ❤️🍿
Türkiyede neden şekerli Popcorna iğrenç gözüyle bakıp tuhaf tepkiler veriliyor?
Türkiye'de neden şekerli Popcorna iğrenç gözüyle bakıp tuhaf tepkiler veriliyor?
Cevapla