Çok sinir olduğum bir konu, biz şekerli de yiyoruz çok güzel oluyor diyince iiyyy hiç şekerli olur mu diye saçma sapan tepkiler oluyor. Nesi irenç? Anlamıyorum, mısır zaten tatsız bir şey, tatlı tuzlu karman çorman bir şey olsa hadi neyse irenç gelebilir dicem. Dünyanın her yerinde şekerli de tuzlu da yenir birtek Türkiye de bilinmiyor. Hiç denedinizmi? Çok lezzetli oluyor, biraz da vanilya şekeri koyunca tadına doyulmuyor. Benim popcorn makinam bile var. ❤️🍿
Türkiye'de neden şekerli Popcorna iğrenç gözüyle bakıp tuhaf tepkiler veriliyor?
Baharatlı ve tuzlu şeyleri severim o yüzden denemedim bana hitap edeceğini sanmıyorum. İnsanlar da alışkın olmadıkları için sevmiyor olabilirler buna mı sinir oldun o kadar sinir olunacak şeyin içinden şekerli pirinç çorbası yapan ülkeyiz yani çok da takılmamak lazım :D
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
türkiyede dediğine göre yurt dışı ve sanırsam ki alamanya.çünkü orada çok tercih ediliyor şugarlı. hem tuhaf tepki verilmesi bence de saçma. ben de arada yapıyorum çatır çutur götürüyorum. hatta tarifleri bile var tereyağlı yapılan. patladıktan sonra üzerine bal dökülen falan
Anlamayacak bişi yok Abi deyince resmi olunur seviye konulur Araya mesafe koymuş olursun Olacak, yaşanacak bir şey varsa da abi dediğin için yaşanmaz gibi gibi