Tabii ki makbul olani el acmasi yufka ama, hazir yufka zamanim olmadiginda imdadima yetisiyor.😍😍


yufka açmak zor iş zaten öyle herkesin her zaman yapabileceği bişey değil
hamur açarsın ekmek poğaça simit kurabiye türevi yemekler yaparsın bunlar normal seviye marifet isteyen şeyler ama o hamuru yufka kadar ince bişeye dönüştürüp onunla börektir gözlemedir o tarz bişey yapmak normalden daha yüksek seviye bir marifet ister
Afiyet olsun. Neden olmasın, sen yapmak isteyip yaptıktan sonra bal gibi de olur. Zuhal Topal la sofrada programına katılacak olsan hadi eleştirirler diyelim. Ama orda da dört dörtlük yapsan da eleştiriyorlar zaten. O yüzden her türlü olur. 😂😂
Hazır yufka ile de olur tabi. Eline emeğine sağlık afiyet olsun🙂
Sayılır neden satılmadık ki? Görsel efsane yalnız.😍❤
Keske imkan olsaydi, sana da ikram etseydim😊
Hayır demezdim ben de gömerdik beraber çaylarda benden olurdu. :)
Dunya kucuk, hic belli olmaz ablacigim🌹🌹
Hayırlısı be abla, teşekkür ederim gözleme için. ❤
Cevap
22Cevap
Merhaba...
Tabiki el açması daha güzel oluyor ama zaman olmayınca hazır yufka kurtarıcı oluyor.
afiyet olsun hamarat bacı :)))) sarmalar gözlemeler derken bakalım neler göreceğiz
😀😀
niye sayılmasın bal gibi de sayılır. eline sağlık, hafifiyağda sürdün mü?
Tabii, yagsiz guzel olmuyor😕
Bu aralar hamur işi yiyemiyorum. Yağ oranım %10 kadar düştü... Yapma bunu :D
Ayyyyy pardon🌹🌹
😊😊basarilar
Sayılır. Gözleme=el açması yufka ile yapılan börektir diye yazmiyor hiçbir yerde😂
Di mi ama 😂😂
Yaaanji😂
Sayılır. Yufka açamayan biri hazır yufka ile gözleme yapınca "buna gözleme denmez" mi diyeceğiz?
Cok güzel görünüyor, ellerine sağlık 🙂
Detaylar hakkında bilgim yok, ancak gözleme çok severim...
Zamanım olmadığı zaman ya da üşendiğim zaman bence de çok pratik gayet güzel görünüyor fotoğraf da :)
Sıcacık o mis gibi kokusu varken, her şekilde hamur ve içeriği ile itina ile tüketilir 🤭
gözleme ve ayran.. oluyor oluyor. Bizim komşu vardı yıllar önce sanırsın kendi açmış yufkayı😍😋
bence olur abla. tam buğday unuyla olsaydı daha güzel olurdu. eline sağlık
bu hamurlu unlu mamullerini kati yagli ozellikle hic sevmem ve yemem nasil yapiliyor nasil tuketiciden kabul gorur bilmem :D
Önemli olan emek ve çabalamak neyle nasıl yapıldığı değil
Tabiki el ile açılan hamur tadı vermez ama şimdi bunu yapan insan sayısı pek az.
sayılır tabi şunu mesela tekde gömecen 😄
An itibari ile yiyorum😀
😂😂😂alemsin yaaa, afiyet olsun sana da 😊
Gözümü doyursun yeterki farketmez, afiyet olsun🙂
yufkayı muammerden mi aldın :)
Hepsi gözlemedir beğenmeyen yemesin 😂
Sayılır kim demiş sayılmaz diye 🤗
Yeter ki gözleme olsun ya🥰
Her türlüsü itinayla yenir.
Sonucta bundada el emegi var
Bence sayilmaz ablacim
Gözlemeye bayılırım 💜
Emek olmadan lezzet 0maz
Ben hep böyle yapRum cok guzel
sayılır tabiki
Gayet güzel oluyor
Niye sayılmasın
Sayılır abla
Sayılır bence
Sayılır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?