Arkadaşlar ben internetten keçi boynuzu pekmezi sipariş ettim. Bu pekmez bana geldiğinde kavanozunda herhangi bir pekmez sızıntısı yoktu. Ama paketten çıkarttığım vakit evde mutfak dolabına koyduğumda kavanozun kapağından aşağıya doğru sızdığını farkettim.
Ve bunu nekadar üzerini yıkamış olsamda hep yapıyor. Sizce bunun sebebi ne olabilir? Ben bu pekmezi muhafaza ederken nerede hata yapıyorum?
Hani kavanoz çatlamış olsa ben o paketi açtığımda sızıntı olmuş olurdu. Ama ben bunu aldım mutfak dolabına koydum. Bunun durumu böyle olmaya başladı.
Sizin fikriniz nedir? Ne yaparsam bu sızıntı olmaz?
Ve bunu nekadar üzerini yıkamış olsamda hep yapıyor. Sizce bunun sebebi ne olabilir? Ben bu pekmezi muhafaza ederken nerede hata yapıyorum?
Hani kavanoz çatlamış olsa ben o paketi açtığımda sızıntı olmuş olurdu. Ama ben bunu aldım mutfak dolabına koydum. Bunun durumu böyle olmaya başladı.
Sizin fikriniz nedir? Ne yaparsam bu sızıntı olmaz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer