Merhabaa..🍀 İtalyan yemekleri aşığı olan biri olarak benim gibi bayılan insanlar var mı yok mu merak ediyorum. Yediğiniz yemekler varsa en lezzetlisi hangisiydi? Yemeyeniniz varsa lazanyayı ve focaccıa denilen ekmeği denenemizi tavsiye ederim.🍞🙈
İtalyan mutfağını seviyor musunuz? Hangi yemekleri denediniz?
Ben agnostikdeistharun konusmustuk sürekli KS yönetimi hesabımı kapatıyor bende ahmet kaya profili actim en azından onu seviyorlar bir ara engellemistin de güç bela engeli actirmistim 😂😂 soruna gelirsek italyan mutfağını hiç denemedim burda sadece sbarro var o da normal düzeyde lezzetli türk yemeklerini daha lezzetli buluyorum iskender kuşbaşılı kaşarlı pide gibi
En İyi Cevaplar