Bence herkes yapabilir. Yemek yapıyorum diye övünen insanları hiç anlayamıyorum🙄


Herkes yemek yapabilir ama güzel yemek yapmak sanattır. Güzel yemek yapan da sanatçıdır benim gözümde 🙈 özellikle bir erkek güzel yemek yapıyorsa 10 puan alır 😍
Selam,
Evet bence sanattır.
Ama şöyle düşünelim anaokuluna giden çocuk da resim çiziyor ressam da yani herkes güzel yemek yapamaz ve bence güzel yemek yapanlar da kendini övmez.
Yani her yemek yapan sanatçı değildir.
Şöyle söyleyelim ki; yemek yapmak bir sanattır, yemek yapan kişi de bir sanatçıdır.
Bir sanatçı kendinden ne kadar eminse, kendine ne kadar güveniyorsa ortaya o kadar güzel bir eser çıkartır.
Cevap
20Cevap
Merhaba...
Yemek bence sanattır. Herkes yapabilir ama yenmesi önemli bence tadı ya da görünüşü kötü olan biri yemek yenmez zaten.
Selam..
Herkes yemek yapabilir tabiki canım öyle şey mi olur
Ama kimisinin elinin lezzeti farklıdır tekniği farklıdır ben aşçılık okuyorum bu meslekte biz insanları memnun etmek için yemek yapıyoruz
Yoksa herkes kendi evinin şefidir
yemek de yapmakda sanattır :)
belki herkes karninı doyurabilir ya da herkesin iyi yaptigi bir tarifi vardir ama ben el lezzetine ve beceriye cok inanirim bu konuda
El lezzeti olduğunu iddia edenlerin el lezzeti olmadığını bildiğim için sanat olduğuna inanıyorum. Beceri, tecrübe ve baharat kullanım sanatı.
El lezzetine inanırım ben.. Herkes her yemeği yapamıyor ve tad veremiyor.. Bence yapabilmek bir sanattır.
Yemek yapmaktan ziyade sunumu iştah kabartması bir sanattır.
Yoksaki rastgele dök tabağa ye bunu herkes yapar 😂
Herskes yapar ama herkes hakkını veremez diye düşünüyorum
Yemeği güzel yapmak beceri gerektirir. Yemeği herkes yapar ama herkes güzel yapamaz..
bence de herkes yapabilir ama kimi önemser susler degisik seyler yapar kimisi de özenmez
Şahsen ben yapıyorum sanat olduğu konusunda hemfikiriz. Ama ben sanatçı değilim.
hayatta kalabileceğim kadar yaparım , bunun adıda minimal sanat sanırım
Sanat değildir ama herkes de yapamaz. Misal ben yemek konusunda iyi değilimdir...
İsteyen herkes herşeyi yaparda, mesele istemek be gözüm..
Herkes yapamıyor. Tamam, yapıyor da lezzeti hiç iyi olmuyor.
Tabii ki sanattir
herkes yapamaz herkesin el lezzeti yoktur.
ben yemeklerime sevgimi katarak yaparim
ve Yemeklerimde hile yapmam.
Ne yaparsan aşkla yap. Aşkla yapan herkes güzel yemek yapar
yok bence herkesin kabiliyeti yoktur. tama. illaki yapılır ama el lezzeti diye bir şey var
Herkes yapar ama herkes güzel yapamaz.
Benim yapabildiğim bir sanat.
İsteyen herkes yapabilir
herkes yapar ama herkesin el lezzeti yoktur.
Önüne gelen yemek yapamaz yapan var yapan var
Yemek yapmak kesinlikle sanattır
Sanattır öyle herkes her yemeği yapamaz
herkes yapabilir, yeter ki keyifle yapsın..
Yemek yapmak sanattır..
elbette sanattır
Herkes yapabilir
Herkes yapabilir
Bence yemek yapmak biraz yetenek ister.
sanattır tabiki.
Herkes yapabilir
Sanattır
Herkes güzel yapamaz
Ben yapabilirim🙄
Bence de herkes yapabilir.
Herkes yapabilir ama herkes mükemmel yqpamaz.
Evettt
Yemek yemek sanattır
Sanat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?