
Kesinlike kahve nasılda özlemişim ya 😋😋
Bu saatte içilir mi demeyin içiliyor ki 😀

Selam,
Suu

kahve olmazsa olmaz bence.
Kesinlikle Türk kahvesi 🤎😍☕ beni mutlu eden en mühim unsurlardan biri. Sevdiklerimle birlikte içmekten de ayrı bir keyif alıyorum. Bende şimdi içtim 😊🤎
Cevap
41Cevap
Merhaba...
Kahve, ayran, soğuk çay, kola olmasaydı büyük kayıptı gerçekten gerisi boş☺️
Rakı elbette, ne büyük mucizedir o! me büyük keşiftir o! me büyük alametifarikadır o! olmazsa ne yapardım düşünmek bile istemiyorum
Benim için liste; su, kahve, çay diye gider tabi alkolsüz içecekler grubunda. Keyifli günler..
Çayın olmaması büyük kayıp oluyor. Kahvaltı onsuz olmaz.
Hayatta içtiğim tek içecek var oda su efendim.. Başka bişey içmem ben günlük 3.5 litre su içerim
Kahve kesinlikle asla yapamazdım içmeyince elim ayağım titriyor
Kesinlikle su ve çay... Hakkımız tek seçenek ise, su 🙂 malum tüm içeceklerin hammaddesi 🙂 şu olmasaydi hiçbir içecek olmazdı
Ben bütün içeceklerden de uçsuz bucaksız nefret ediyorum.
Her attığın fotoğraf kahve
Kahveye aşırı düşkünsün belli ki
Benim için en büyük kayıp "Su"
Soğuk buz gibi su
Kahve olmasa düşünemiyorum.
SÜT 🥛🤤 evde bitmesine tahammülüm yok koliyle alıyoruz bu yüzden
Çay olmasa ülkemde büyük kayıplar yaşanırdı allah korumus
Filterkahve birde böyle sorular sormyımn ya ramazan ramazan geröketen caanım çekiyor
Çaysız asla..
Zevk alıyorum içerken..
Zevk önemli:))
Her an olmalı..
Kahvesiz bir hayat düşünemiyorum..
Su olmasa devasa bir kayıp olurdu
kesinlikle çay olmasaydı kayıptı
Çay bence çaysız bir hayat düşünemiyorum
Ramazanda önceligim su sonra çay sonra kahve 😊😊
Kahve
Soda
Ihlamur
Kuş burnu
Sahlep
çay kahve su kola sprite fanta
Tartismasiz su of diyorum🤗🤗😇
Şu en güzel içecek, tatlı su... 😎
Az şekerli Türk kahvesi
Çay
Hüzünlerin efendisi 🥀🥀🫖☕
Çay tabi ki 😀
Dengesizin görüşünü ben kaldırdım haberin olsun
Bebeğim bir saygısız görüş paylaşmış ilgilen sana çay yapicam 😘
Ohooo😀😀
Emrinize amedeyim efendim😀
🌸🌸
Amade*😬😬😬
Estafurullah çiçegim🌸🌸
Bende kahve diyebilir miyim 😌
Tabiki ☕
nescafe olmasaydı, gerçekten olmazdı..
Sanırım su
Çay bir nimet
Çayloveyou 😄 ve tabii ki su
Suuu
çay çok önemli
Ayran
Çay 👍😁
Cayyy tabiki
Çay tabi ki.
Su olmasa everybody gg
sıçak çikolata tabiki de
su galiba
Su..
Sıcak çikolata.
Çay.
Gazoooooz
Cevap su. Çünkü ne kahve ne de çay susuz yapılmaz!
Kahveee
Kpla
Kayıp olmaz
raki😁
Çayy😂
Kahve ve çay olmazsa olmaz
Kahve.
Vişne suyu😋😋😋
Çay...
Kolaa
Rakı-
Çaaaaay♥️♥️♥️
Kahve
Rakı😂
Cay tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?