Hangi içecek olmasaydı büyük kayıptı?

Mmmmm
Mmmmm
Hangi içecek olmasaydı büyük kayıptı?
Kesinlike kahve nasılda özlemişim ya 😋😋
Bu saatte içilir mi demeyin içiliyor ki 😀
Hangi içecek olmasaydı büyük kayıptı?
Cevapla