
İlk kez güllaç yaptım, basit ama kıvamını tutturması başarı isteyen bir tatlı.
Peki güllaç nasıl gözüküyor? Siz de sever misiniz?

Kızıl ellerine emeğine sağlık. Fakat ben güllaçtan nefret ederim o yüzden kim yaparsa yapsın güzel görünmüyor. Islanmış kağıt havlu gibi geliyor gibi düşüncesi bile içimi kaldırıyor 😅
Hahaah hadi ya sağ ol çiçeğim. 😄☺️
Selam,
Ramazan deyince akla ilk gelen tatlıdır güllaç hiç şüphesiz. Sizde çok güzel yapmışsınız, ellerinize sağlık.
Iyi akşamlar.
A. Selam
Çok teşekkür ederim, iyi akşamlar. 😊
Rica ederim 😊
Eline sağlık canım çok güzel görünüyor. Ben pek sevmem ama annem bayılır. Belki bende yapmayı düşünebilirim.
Teşekkür ederiz canım benim 🌼
Bence yapmalısın o halde.
Cevap
11Cevap
En son 2018 yılında yemiştim😂😂 eline sağlık güzel görünüyor
Baya olmuş, teşekkür ederim. 😄😊
Ben güllaç hayatımda bir iki kere yedim onda da sevmedim. Evet seninki güzel görünüyor. Afiyet olsun.
Teşekkür ederim
Çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. İftarda dün pastaneden aldığım hazır güllacın son parçasını yedim.
Teşekkür ederim
Görüntüsünü ve tadını hiç bilmediğim tek tatlı, güzel olmuştur herhalde
Ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun ama bunu burda paylaşmanı hoş karşılamıyorum. Çünkü yiyemeyende var. Yediğin sende kalsın. Allah fazlasını versin. Burda resmini paylaşmaktansa bir dilim kesip komsşunla paylaşablirsin. İyi akşamlar:)
Pardon da burası yemek&tarifler kategorisi. İsterseniz konu etiketini ya da beni siz de, rahatsız olan da engelleyebilir.
Bu konu etiketinin amacı zaten budur. Bunu da ben mi öğreteyim?
Komşuma götürüp, götürmeyeceğimi de sizden öğrenecek değilim, bunu bilemezsiniz de.
Ooo hemen engelliyorum
Mantıklı 👍
Emeğine sağlık sister güzel olmuş afiyet olsun
Çok teşekkür ederim ☺️🌼
Elinde sağlık arkadaşım, masALLAH , hamarat sın
Teşekkür ederim ☺️
Eline sağlık, güzel görünüyor. 😄🧚🏻♀️
Teşekkür ederim cağnımm❤️
Güzel olmuş ama yarım kilo çilek fazla degil mi
Teşekkür ederim
Ellerine sağlık, güzel olmuşa benziyor.
Teşekkür ederim
Çok Güzel Olmuş Ellerine Sağlık
Çok teşekkür ederim ☺️
Görünüşünden dolayı yiyemiyorum
Ellerine sağlık
Teşekkür ederim canım
Süpermiş
İyi iyi :))
Güzel olmuş ellerime sağlık
Güzel
Güllaç 🤩🤩
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?