Sahur menülerimi kahvaltıya yakın tarzda yapmayı tercih ediyorum, hafif, midemi yormayacak şekilde. Bazen hafif ve yağsız börek, bazen salamlı tost ve sandviç, krep, yumurta, patates haşlama, kalan ekmeğim varsa yumurtalı ekmek, pidem varsa menemen. Çay sahurda vazgeçilmezim. Muhakkak yemeğini imsaktan yarım saat önce bitiriyorum, yatma vaktine kadar 1 bardak çay içene kadar midem dinlenebilsin diye. Sonra içebildipim kadar su içiyorum. Orucumu kapatıyorum.
Sahurda kahvaltı yapmayı çok seviyorum 😋☺️ en sevdiğim peynir ve domates. Salam da olursa güzel oluyor. 😋 Allah oruçlarımızı kabul eylesin inşallah, cümleten hayırlı ramazanlar 🤗
Genelde sahurda makarna yemek tost yemek çay içmek tercihim olur hem doyurucu olmakla beraber çay susuzluğu bastırdı için faydalı oluyor ama bazı zamanlar uyku kaçırdığı için ayran içerek uyuduğum zamanlar olmuştur