Cezvede kahve yapmayı bilmediğim için eleştiriliyorum?

lise son öğrencisiyim. kahveden nefret ederim. (sütlü ya da soğuk hariç) ailemde öyle sürekli tüketmez. ee haliyle içmediğim için yapmayı da öğrenmedim bu zamana kadar. kahve yapmayı bilmeyen kız mı olur diye sürekli linç yiyorum. sevmediğimi söylediğimde başkalarına nasıl yapacaksın diyorlar. başkalarının eli mi yok? hem kahve sadece cezvede yapılmıyor. illa da yapmam gerekirse de öğrenirim. bu yüzden linç yemem saçma değil mi sizce de? objektif olun lütfen.
Cezvede kahve yapmayı bilmediğim için eleştiriliyorum?
Cevapla