Her şeyi boşverin de gece gece acıkan yok mu?

Harbi öyle ya
Harbi öyle ya
Ne yemek isterdiniz şimdi?
Ben çiğköfte kesinlikle 😅😅
Güncellemeler
+1 yıl
Herkesin istediğini yemesi dileğiyle iyi gecelerr ✨✨
Her şeyi boşverin de gece gece acıkan yok mu?
Cevapla