Korona olunca hiçbir şeyin tadını alamıyo musunuz?

Detay yoooook...
Güncellemeler
+1 yıl
Ben sadece limonun tadını alıyorum keskin olduğu için neyim ben
Güncellemeler
+1 yıl
Sırt ve eklem ağrıları da var akşam daha çok artıyor boğazım yanıyor
Korona olunca hiçbir şeyin tadını alamıyo musunuz?
Cevapla