Hatır için sevmediğiniz bir yemeği yer misiniz?

”Ayyy ölümü gör noluuur ye” “Azıcık tadına bak nolcak” 😬😬🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️ Böyle o cümleler üstüme üstüme gelir “hayıır yahu” diye bağırırım tepem atarsa. Israrı sevmiyorum ben alınan alınır gücenir ama buda benim huyum hatır için bile olsa sevmediğim bişeyse ucundan tadına dahi bakmam huyum böyle🙇🏻‍♀️🎈 Peki siz hatır için sevmediğiniz bir şeyi yer misin?
Hatır için sevmediğiniz bir yemeği yer misiniz?


Hatır için sevmediğiniz bir yemeği yer misiniz?
Cevapla