Pilava ketçap sıkmak ve sıkmamak arasına iki zıt düşünce var. Kimi çok seviyor kimi ise ve vizyonsuzca buluyor :D Pilava ketçap sıkmak sizce vizyonsuzluk mu?
Her insanın damak zevki birbirinden farklıdır. Buna vizyonsuz demek saçma olur. İnsanlar ters düştükleri her duruma vizyonsuz demekten ne zaman vazgeçecek acaba... Ben pilava ketçap sıkıldığını ilk kez duyuyorum. Lezzetli olacağını düşünmediğim için denemeyi de düşünmüyorum.
Yani pilava ketçap sıkmanın vizyonsuzluk ile ne alakası var bunu teşhis koyanların zeka seviyelerini sorgulamak lazım,çünki tercihler tartışılmaz ve teşhis konulmaz.Çoğu kişi bunu yapıyorsa bu normal birşey, pilava ketçap sıkıp yiyen biri değilim ama sıkıp yemişliğim var değişiklik olsun diye, bu normal, vizyonsuz da değilim şükür. :)))
Pilava ketçap sıkmak neden vizyonsuzluk olsun ki; bu tamamen damak tadı ile alakalı bir şeydir. Bende pilavı yoğurt ile yerim üzerine döküp; kimisi mayonez sıkar kimi sade yer vs... Bu vizyonsuzluk değil, damak tadınız ile alakalı birşey. Pilavı ketçap ile yemeyi seviyorsanız insanların düşüncelerinden kime ne. Afiyet olsun
Zevk meselesidir. Hani şuna benziyor. Baklavayı toz şekere ya da tuza banıp yemekten bir farkı yok benim için. Damak zevkidir diyeceğim ama böyle bir damağın zevk sahibi olabileceğinden bile şüpheliyim. İlla a ya da b diyeceksem evet bence bir vizyonsuzktur.
Maslak pilavcısı demek... o pilavcıdan bir kaç yıl boyunca pilav yemişliğim var, haftada 2-3 kez yerdim mutlaka ve her zaman ketçap tercih ederdim, etmeyenine de rastlamadım. Aynı görseldeki gibiydi, yeni mi bu görsel? yıllar geçmesine rağmen hiç değişmemiş...
Ben ketçap yeterli gelmiyor diye birde yanına en güzel ikilidir diye mayonez de sıkıp yiyorum. Makarnaya çorba döküp yiyorum. Mideme gidecek yemeğin vizyonlu olup olımayışının önemi nedir?” Canım öyle istedi Ahh benim güzel canım ister yaparım nokta net👌😏
Orasını bilmem ama vizyonsuzluk değilde bence tek kelime ile midesizlik😄pilav dediğin bol tereyağlı ve et sulu olur. Buram buram et suyu ve tereyağ kokmalı ve tadı damakta patlamalı ketçaplı pilav bildiğin balçık🙊
Yemedim ama deneyebilirim nişasta ile domatesin uyumunu her zaman çok seven biri olarak kötü olacagini sanmıyorum ama normal kullanılma alanlarını düşününce değişik gelmesi doğal yeni lezsrtlere tatlara acigim
Bir tarafta pilava yarım kilo margarin atıp yiyen arkadaşlarım. Diğer tarafta antrenmanlar sonrasında karbonhidratım tatlansın diye masumca ketçap sıkan ben. Finalinde kimin nasıl olacağı belli... Vizyonun kime ait olduğu da belli 😁
Çok merak ediyorum açıkçası. Daha önce hiç denemedim
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Zararsız olan bir şeye, kendi düşüncesine ters diye karışmak vizyonsuzluğu bile geride bırakır. Hazımsızlık olabilir. Her şey onun beğendiği tarz olacak kafası kısaca
Bence tercih ve damak tadıyla alakalı niye vizyonsuzluk olsun ya 😬 Ben sevmiyorum ama sevene de sonsuz saygı duyarım kim neyi nasıl seviyorsa yesin giysin içsin 🥰