Merhaba kakaolu süt ile çikolatalı süt arasındaki fark bence şu Kakao direk kakao çekirdeğinin kavrulup toz hale getirilmesinden sonra süt yapılıyor sadece kakaodan. Çikolatalı sütte ise kakaonun yağı da var. Kakaolu olanın tadı daha ağır çikolatalı sütün ise daha yumuşak. Umarım ne dediğimi anlamışsınızdır :D :D neyse iyi akşamlar
Çikolata ve kakao farklı şeyler şekerim. Çikolata, beyaz ve yağlı bir bitkisel meyve. Kakao ise kakao bitkisinin çekirdeğinden elde edilen kahverengi bir acı toz. Beyaz çikolatada kakao olmaz. Sütlü denilen kahverengi çikolatada az miktar kakao var, kakao miktarını daha da arttırarak bitter çikolata elde edilir.
Ben cikolataliyi seviyorum. Şimdi şöyle düşün Süte çikolata attığını ve süte kakao attığını. Kakao daha tozlumsu bir tada sahip oluyor daha acımsı oluyor ama çikolatalı olan daha lezzetli ve yumuşak icimli oluyor
Ne kadar mantıksız bir düşünce yapın var. O zaman herşeyin ham maddesi olan birşeye aynı ismi versinler. Çikolatanın hammaddesi kakao ama farklı şeyler de var içinde ve kakaoluktan çıkmış çikolata maddesi oluşmuş. Bu yüzden isimleri de farklı olmuş oluyor