Hazır havalar da soğumuşken arabaşı çorbası ve hamuru güzel gidiyor. Kışın kar yağdıktan sonra mutlaka yapılır. Yörenize ait kış aylarının vazgeçilmez yameği var mı?


a bunu bilen başkaları da varmış çok güzel bu ya
ne biliyim galiba😂
bizde o hamuru kesiyorlar siz kesmemişsiniz..
ay ne biliyim sen çektin sandım😂
Kaşe😄😄ayy canm cekti 😡
Cevap
6Cevap
Kokoroz ve ceviz ikilisi kış gecelerinin muhteşem çerezi.. yemek sordun ama ben çerezle cevap vermek istiyorum
Yozgat mı konya mı açıkla bari hazir denk gelmişken.
Iskembe çorbası olur geneldu zkckkgg
Arabaşı şart reis afiyet 😋 olsun katılıyorum sana
İbom söz veriyorum yanına gelcem en yakın zaman da 😄 ozaman bir soru açarız he😂
Bilmezmiyim reis ilk fırsatta yanındayım ☺️😎
Arabaşıııı 😍😍😍😍😍
Kayseri de de yapılır. Hatta arabaşı oturmaları olurdu akrabalar arasında. Pandemi buna da engel oldu 😭😭😭
Yok ama of şu resimdeki şeyi hiç içip yiyemedim tadını çok merak ediyorum yaaa
Alaska mezgiti çorbası tam bi kis corbasidir severim memleketimin corbasini🖖
Tarna 😁 yanında işimikle turşu oldu mu tadından yenmez sıcacık
Kış geldı mı tarhana, akıtma, yufka, haşu kışın tadı başka 😋
Biz de yaz kış diye yemek ayrımı olmaz.. Sağlıklı beslenme her zaman ilk hedeftir.
Tarhana niğde tava
Arabaşi çorbası kışın güzel olur.
Tarhana yapılıyor genelde.
Aaa bizdede bu yöresel iboş xjxjx
Fix herkes gibi tarhana
Biz yaz kış her şeyi severiz :)
Hamur mu 🤮
Lahana yemeği var
İşkembe çorbası 😕
var tirşik adı
Arabasi miydi bu
Yemistim bir kere ☺️
Aha gonyalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar