Sevdiğiniz insanla her yemeği rahatça yer misiniz? Yoksa pizzayı dahil “aman şimdi orama burama dökülmesin, akmasın” falan diye çatal bıçak ile mi yersiniz? Şahsen hangi yemek nasıl yeniyorsa öyle usulüne göre yerim. Kasmaya gerek yok bence. Yemeğede yazık mideme de🙆🏻♀️
Sevdiğiniz insanın yanında her yemeği rahatça yer misiniz?
Neyi nasıl yemem gerekiyorsa öyle yerim ama genelde çok kibar yemek yiyorsun derler. Elim ile yiyebilwcegim her şeyi elimle yerim ona da elimde uzatırım çünkü sevgili olmak bunu gerektirir. Pizzayı da affetmem elimle yerim yani
Başta çekinebilirim ancak o da rahatça yerse bende o zaman yerim, zira insan sevdiğinin yanında rahat olmalı ve içinden geldiği gibi davranmalıdır. Böyle kaygıları olmamalı bence.
En İyi Cevaplar