Birkaç gündür gündemde olan kayseri pastırması ve kastamonu pastırması arasında lezzet kapışması. Ben de bu soruyu sizler için soru veriyorum. Sevgili KS canlar kayseri pastırması mı / Kastamonu pastırması mı senin için daha lezzetli?
Kayseri
Kastamonu
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Lezzet kapışması başlıyor! Kayseri pastırması mı/kastamonu pastırması mı senin için daha lezzetli🥓?
Ben ikisinide çok defa tatmış birisi olarak net söylüyorum pastırma ve sucuk konusunda sadece kayseri değil tüm ülke de en iyisi kastamonu. Kesinlikle kastamonu çok kaliteli et yetiştiriciliği yapılıyor kastamonuda o nedenle etleri lezzetli oluyor et fiyatları da yüksek tabi ama değer kastamonu da sanırım miktarda biraz düşük kayseride de afyonda miktar daha yüksek ama kalite kastamonu da
Kastamonu pastırması diye bir şey yok. Sonradan uydurma şeyler bunlar. Osmanlıdan beri pastırma kayserinindir. Afyonlular sucuğu alıyo, kastamonu pastırma bizim diyo. Gelin erciyeside alın mk