Patatesi en çok hangi şekilde tüketiyorsunuz? 🍟✨✨

Patatesi en çok hangi şekilde tüketiyor sunuz💓
Haşlayarak mı, kızartarak mı, közleyerek mi, fırında mı 😂 bir çok çeşidi var 😋

Ben en çok fırında kekik ile beraber ken seviyorum ya siz 😋😋🍟

#Delirttiniz0beni
Patatesi en çok hangi şekilde tüketiyorsunuz? 🍟✨✨
Kızartma
Haşlama
Fırında
Közde
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂
Patatesi en çok hangi şekilde tüketiyorsunuz? 🍟✨✨
Cevapla