Yeme & İçme İndomie Noodle çeşitlerinin hepsi aynı tat değilmi sizce de? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Korili, sebzeli diye çeşitlere ayırmışlar ama hepsi aynı tat , tavuk lu olan çok çok az farklı.Benim gibi düşünen var mı? İndomie Noodle çeşitlerinin hepsi aynı tat değilmi sizce de? Cevapla Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AgentKid Takip Et Master Yaş: 22 , eic 96% +1 yıl Çok lezzetli sulu sulu böyle oturduğum zaman 3 paket yerim tadı hepsi aynı geliyor bana ama körili olan daha güzel. 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Suyu dahi içiyorum ben. Yorumla
Vault_Boy Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 811 cevap paylaştı. Sosunu az koyuyorlar ondan. Bim ürünü işte. Bak işte bakınca acıktım, bir şeyler yiyeyim gideyim de. 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Ama çok lezzetli. Yorumla Vault_Boy +1 yıl Kızlar bayılıyor evet,5'erli 10'arlı alanları var. Tanesi de 2 lira mı oldu ne olduysa. Kız kardeşim manyağı bunların, kuru kuru yiyor Yorumla Soran +1 yıl Kuru kuru nasıl yiyor.Uni zamanlarinda kahvaltı da dahi yiyordum ben😂 Yorumla
Miray_Melekk Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Zamanında kolisiyle almış biri olarak söylüyorum kesinlikle aynı değil hatta biz farklı çeşitlerini karıştırıp yiyorduk bambaşka bir lezzet oluyordu 1 1 Yorumla Soran +1 yıl Benim gibi olan insanlar da var. Yorumla
umutsuz199 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 95% +1 yıl Hayır hepsi farklı yıllardır noodle ustasıyım en sevdiğim köri ve spesiyal 😄 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl farklı, bende kac yildir yiyorum Yorumla umutsuz199 +1 yıl Farklı hele sebzeli çok kötü hiç sevmem Yorumla Soran +1 yıl Tavuklu kötü bence. Zaten tek farklı olan o😂 Yorumla umutsuz199 +1 yıl 😄😄 Yorumla
I-E-A-I-A-I-O Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Tat alma duyun ölmüş senin. 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl ya Yorumla I-E-A-I-A-I-O +1 yıl Hepsş farklı ya nasıl aynı diyorsunuz Yorumla Soran +1 yıl Demekki tat alma duyunuz gelismis, Gurmeler gibi. Yorumla I-E-A-I-A-I-O +1 yıl Ya benim tam alma boyutum aşırı ayrı zaten de normal tat alma duyusu olanlar bile farklı diyor Yorumla I-E-A-I-A-I-O +1 yıl Tat alma* Yorumla Soran +1 yıl Cok garip Yorumla
WERDYY Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Efenim indomie satayım sana kaça alıyorsun djsjs 1 10 Yorumla WERDYY +1 yıl Kolisini 58 yazarım sana djsjs Yorumla Soran +1 yıl Kendim marketten alabilirim. Yorumla WERDYY +1 yıl Esprisine söyledim kızma hemen 😅 Yorumla WERDYY +1 yıl Gıda toptancısıyız bizde tam da yeni indomie gelmişti o yüzden yorum yaptım😅 Yorumla WERDYY +1 yıl Ama dediğin gibi tat farkı pek yok acı sosu biraz acı sanki Yorumla Soran +1 yıl Bana açısı cok az geliyor. Yorumla WERDYY +1 yıl Doğrudur ama güzel oluyor ara öğün olarak🙂 Yorumla Soran +1 yıl Cok kalori. Yorumla WERDYY +1 yıl Doğrudur Yorumla WERDYY +1 yıl Arada bir yenebilir Yorumla
karesion Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Dimi ya vallaaa 1 4 Yorumla Soran +1 yıl Yalnız değilmişim. Yorumla karesion +1 yıl En iyisi peynirli makarneksti ülkerin. Ama yok hicbir yerde. Yorumla Soran +1 yıl Hiç tatmadim. Yorumla karesion +1 yıl çok şey kaçırmışsın en kral o Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Çok lezzetli sulu sulu böyle oturduğum zaman 3 paket yerim tadı hepsi aynı geliyor bana ama körili olan daha güzel.
Suyu dahi içiyorum ben.
Sosunu az koyuyorlar ondan. Bim ürünü işte. Bak işte bakınca acıktım, bir şeyler yiyeyim gideyim de.
Ama çok lezzetli.
Kızlar bayılıyor evet,5'erli 10'arlı alanları var. Tanesi de 2 lira mı oldu ne olduysa. Kız kardeşim manyağı bunların, kuru kuru yiyor
Kuru kuru nasıl yiyor.
Uni zamanlarinda kahvaltı da dahi yiyordum ben😂
Zamanında kolisiyle almış biri olarak söylüyorum kesinlikle aynı değil hatta biz farklı çeşitlerini karıştırıp yiyorduk bambaşka bir lezzet oluyordu
Benim gibi olan insanlar da var.
Hayır hepsi farklı yıllardır noodle ustasıyım en sevdiğim köri ve spesiyal 😄
Nasıl farklı, bende kac yildir yiyorum
Farklı hele sebzeli çok kötü hiç sevmem
Tavuklu kötü bence. Zaten tek farklı olan o😂
😄😄
Tat alma duyun ölmüş senin.
Nasıl ya
Hepsş farklı ya nasıl aynı diyorsunuz
Demekki tat alma duyunuz gelismis, Gurmeler gibi.
Ya benim tam alma boyutum aşırı ayrı zaten de normal tat alma duyusu olanlar bile farklı diyor
Tat alma*
Cok garip
Efenim indomie satayım sana kaça alıyorsun djsjs
Kolisini 58 yazarım sana djsjs
Kendim marketten alabilirim.
Esprisine söyledim kızma hemen 😅
Gıda toptancısıyız bizde tam da yeni indomie gelmişti o yüzden yorum yaptım😅
Ama dediğin gibi tat farkı pek yok acı sosu biraz acı sanki
Bana açısı cok az geliyor.
Doğrudur ama güzel oluyor ara öğün olarak🙂
Cok kalori.
Doğrudur
Arada bir yenebilir
Nudo daha iyi
Hayır farklı
Dimi ya vallaaa
Yalnız değilmişim.
En iyisi peynirli makarneksti ülkerin. Ama yok hicbir yerde.
Hiç tatmadim.
çok şey kaçırmışsın en kral o