Normalde et yemiyorum, et yiyor olsaydım tabii ki kurban eti yerdim. Anlamıyorum kurban eti olunca o et uzaydan mı gelmiş oluyor. Benim için fark etmiyor. Kurban eti yemiyorum diyenleri de anlamıyorum. Sonuçta o kurban eti de et...
Hemen kesilince yemek sağlıklı değil zaten. Biraz bekler yersin. Şahsen ben yerim. Antrikot mesela çok severim. Zaten mangal yapıcam.😅Etin kokusu felan çıkıyor.