Mutsuzken en çok yemek istediğiniz yiyecek hangisi?

Valla ben mutsuzken en çok tatlı yemek isterim. Özellikle çikolata, sonra da sufle ve baklava... Siz bana bakmayın yahu benim canım sıkkınken dünyaları yiyesim geliyor. şu an o moddayım..

Tatlı, yemek, abur cubur... Mutsuzken en çok ne yemek istersiniz?
🐣🐣🐣
🐣🐣🐣
Soruyu _Agapi_ ye ithafen soruyorum. Yemek sorularında baklava görünce çok minnoş yorumlar yapıyor 😂
Mutsuzken en çok yemek istediğiniz yiyecek hangisi?
Cevapla