Valla ben mutsuzken en çok tatlı yemek isterim. Özellikle çikolata, sonra da sufle ve baklava... Siz bana bakmayın yahu benim canım sıkkınken dünyaları yiyesim geliyor. şu an o moddayım..
Tatlı, yemek, abur cubur... Mutsuzken en çok ne yemek istersiniz?🐣🐣🐣Soruyu _Agapi_ ye ithafen soruyorum. Yemek sorularında baklava görünce çok minnoş yorumlar yapıyor 😂
Mutsuzken en çok yemek istediğiniz yiyecek hangisi?
Tutun beniii 😍saldırmak üzereyim şu tatlılara Allah'ım ben ne günah işledim yine en sevdiğim tatlılar ayy yerim ben sizi 😋😋😋
Sağol kuzum bana ithafen paylaştığın için ayrıca teşekkür ederim 😊
Söylemek istediklerimin hepsi detaylarda hepsine katılıyorum aynı bende tatlı yiyesim gelir mutsuzken (zaten 7/24 hayır diyemem o ayrı 🤫) Özelliklede cikulatalı ve şu canımın içi baklavaya 😋😂
İyi akşamlar, Mutsuzsam yediğim hiçbir şeyin tadını alamam... İştahım kesilir... Ha mecburen biyolojik olarak yiyeceksem de ha saman yemişim ha bal börek farketmiyor...