Mekanın sahibi olan Buz Parmak geri geldi 😎 Sizin en sevdiğiniz dondurma hangisi?

Mekanın sahibi olan Buz Parmak geri geldi 😎 Sizin en sevdiğiniz dondurma hangisi?
Hellllööööğ buz parmaklar 🍦
Arkadaşlar kaliteli damak tadı olanlar bilir. Buz parmak gelmiş geçmiş en güzel dondurmadır. Magnum, Cornetto falan hepsi yanında halt etmiş. Buzluğu, ekşilü şükelalı limon tadını bin dondurmaya değişmem. Hastasıyız böyle kaliteli şeylerin. 🤤 O ağır tadı olan magnumları da nasıl yiyonuz hiç anlamıyorum. Buz parmak gibi fresh bir şey varken bir de 🤦🏼‍♀️ Hadi gelin zevklerimizi kapışalım 😎 Buz parmakcığıma kötü laf edenler seri beddualanacaktır. 🤨
Dipnot: mekanın sahibi geri geldiii, bebeleri pistten alalım alalım 🕺😍❤️

Hadi bakalım pamuk eller klavyeye, tuşlara 🎈
Mekanın sahibi olan Buz Parmak geri geldi 😎 Sizin en sevdiğiniz dondurma hangisi?
Cevapla